Spextajm!

Jaa, snart så! Det  börjar dra ihop sig...torsdag nästa vecka smäller det! :D
Shit, jag var nervös nog en månad innan, jag kommer kissa på mig på premiärkvällen...så ser ni en mörk fläck på min klänning så vet ni varför. :P

Dagens roligaste ord: Bordslampa. Think about it...



Googlade "Attila" på Google och fann denna vackra bild. Inte riktigt den Attila vi gestaltar i Spexet, but still. Tänk att få spela hans tjej...hon ser för övrigt ut som en blond Xena - Warrior Princess. Coincidence? I think not!



Kommentarer
Postat av: Tomas

Bordslampa, haha! Humor i klass med växten sophora.

Angående bilden ser det ut som en spansk ripoff av He-Man med en bister Tom Selleck i pudelfrilla som Attila. Kan väl inte slå fel?
Frågan är dock vem som var först? Attila eller He-Man? Luktar väldigt mycket 80-tal i vilket fall som helst.

Postat av: jenny

haha, jag tänkte också på sophora då jag läste bordslampa ;)

2007-11-12 @ 18:39:27
Postat av: Nantook

Du googlade alltså på google...? Finns det så många fler ställen där man googla? :P Hihi...
Skämt åsido, jag önskar att jag kunde vara där och se det gå av stapeln, men det lutar åt att det inte kommer bli så tyvärr. Hoppas någon lyckas filma eller nåt, så att man någon gång kommer kunna se dig in action :) Lycka till så himla mycket iallafall! Puss!

2007-11-12 @ 20:17:35
URL: http://eliooon.webblogg.se
Postat av: lyol

alltså, bruden påminner jättemycket om en seriebrud som heter axa. hon hopaar runt i rymden ikladd endast lite päls på väl valda ställen. den är helt sjuk. ja,det var bara det. :)

2007-11-13 @ 11:12:01
Postat av: Suffe

Ahaa...!! Saker och ting börjar falla på plats! Det kanske är hon då? Lite halvt läskigt är det iallafall :D

2007-11-13 @ 20:06:45
URL: http://zoleon.webblogg.se
Postat av: lyol

nja. alltså. axa har lite större bröst(om det ens är möjligt)

2007-11-13 @ 23:52:19
Postat av: Suffe

Haha! :D
Axa låter förresten som Axe...manligt!
Undrar om hon gillar müsli med det namnet?

2007-11-14 @ 23:14:07
URL: http://zoleon.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback