Tänkte bara informera er om...

...att jag serverat Tommy Körberg frukost idag, ty han bor här på hotellet i detta nu. Jag sa till och med godmorgon till hans fru (rim!). Ni som vill får min autograf så snart jag återanländer till Umeå stad.

Jag skulle skrivit världens längsta, roligaste och intressantaste inlägg just nu, om det inte vore så att jag måste fylla i mitt tidkort för de senaste tre dagarna innan jag går in och kollapsar i första bästa soffa (there better not be a cat on it, they seem to be everywhere these days). Jag är lite ledsen över att paret med sötaste babyn ever checkat ut. Att hon dessutom hette Sofia gör henne bara ännu sötare. Ack, det blir en bebisbild på det här, känner jag. Jag återkommer senare. Ha det!


NAAAAAAAAAAAAAAAAAAW...!! Tomas, är den inte lite lik Jempan som liten? :)