Ge mig mitt liv tillbaka...!!

Usch. Jag är psykiskt labil och allmänt irritabel just nu. Det känns som om jag mest öppnar munnen för att säga något om hur irriterad och arg jag är över tentan (don't even get me started..!!) och det faktum att vi, trots att jullovet är så nära att jag nästan kan nypa det i rumpan, fortfarande har en tenta om nio dagar på en kurs som vi började idag. Märk väl att det inte är 9 skoldagar det rör sig om ens. Det är korvstoppning på hög nivå. DESSUTOM har jag fortfarande Fredriks inlämningsuppgift kvar, vilken jag borde hålla på med i detta nu. Jag ska. Men min hjärna har tagit jullov och min kropp är inställd på för-förkylning och jag får inte bli sjuk nu...!! Jag varken hinner eller har tid. Eh.

Stenbocken (22/12-20/1)
Trots att du har mycket att se fram emot anfäktas du av dystra tankar. Uppmuntran från visst håll kan pigga upp.

Då är det tur att Tomas finns:
http://pluppfisk.webblogg.se/ (läs själva)

Nej, nu är det transkribering som gäller. Vill passa på att be om ursäkt till alla i min direkta och indirekta omgivning för eventuella utbrott eller sura kommentarer, men jag är helt enkelt inte i balans just nu. Men det blir bättre. Hoppas vi.

Fred ut!


"Ge mig...mer juuul, ge mig...meeer jul..."            MED DETSAMMA!!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag gör bara bort mig själv för din skull, babe! Aldrig annars...

2007-12-12 @ 00:10:00
Postat av: Suffe

Haha, det är klart...hur skulle det annars se ut, liksom?! :P

Postat av: Lady D

Tja.. jag vet inte. Jag jobbar nämligen 12-21 bägge de två dagarna, men om jag får välja så vill jag nog inte vara hungover på julafton...alltså den 22 tycker jag blir bäst, men jag kan inte ses förrän kl22 som tidigast. Tråkigt, men så är det. What did u have in mind? utgång eller lutar det mer åt middag och en öl? När kommer du ner anyways? (du måste ju komma och dricka glögg i min flashiga lägenhet i Jakri, and maybe we can exchange b-gifts?) Hör av dig i vilket fall. Pusshej!

2007-12-13 @ 09:58:13
URL: http://dollface.webblogg.se
Postat av: Lady D

Jag har lurats. Jobbar inte alls de där dagarna, det var veckan efter... ehum. Så jag är free to dispose so to speak. Jag tänker däremot ta dig på orden med det där med besöket, såå mysigt!

2007-12-13 @ 21:34:43
URL: http://dollface.webblogg.se
Postat av: Viktor

Fick order om att länka till ett lussebullsrecept... Jag gör det högst ovilligt, och endast med kniven på strupen... Men vad gör man inte för snälla skåningar?
http://cissigott.blogspot.com/2005_12_01_archive.html

2007-12-14 @ 11:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback