Provångest...

..jo, lite har jag nog! Måste egentligen lägga mig med Vocabulary-häftet i sängen och läsa, men så tänkte jag att jag lika gärna kan gå upp tidigt imorgon (typ...6? Det värsta är att jag kommer att göra det!) och plugga efter en kaffeinjektion eller två.

Fika hos Anna, mycket trevligt. Och så gott! 4 tårtor, grädde, mina havrecrunchies och chocolate fingers, saft och kaffe OCH godis. Helt sanslöst! Hon är för gullig :)
Träffade många jag inte träffat på länge, tex. Tomas kusin AnnaSara och hennes man Andreas, en IKEA-resa är inbokad i framtiden till karlarnas stora förtret ;)

Det största idag är ju ändå att Cleo nedkommit med två små kellingar, en gråspräcklig och en svart. De ligger och sover i korgen nu, antagligen kommer det fler typ imorgon eller så. Jag vill heeeeeeeeem...eller egentligen vill jag hem om typ...en månad? Då är dom som sötast! :)
Hade en hemlig vision att vi inte hittar köpare till en av dem, så att jag och Tomas MÅSTE ta den så att den inte går en grym avrättning till mötes. Men just nu har vi fler spekulanter än kattungar, så det lär inte hända. Attans. Det är min enda chans! Det är större chans att vi skaffar barn än katt, eller speciellt hund. Häst får jag dock ha, och det är ju alltid något. Frågade Tomas om han inte ville hänga med till stallet nån gång och få sig en ridlektion. Förslaget fick ett något svalt mottagande, förvånande nog...ehm.

Lyssnar på The Knife med Heartbeats, den är väldans bra. Imorgon efter provet blir kanon, fett med fest för min del säger jag bara! Jävlar i det vad det ska su...ehh...dansas? Ja, för det ska det. Det också. :)

Ska använda Rebeckas partyskivor, även om Tomas protesterar. Han förstår sig inte på det här med sexy party music... ;)

Yo. Nu ska jag borsta tänderna och sov...eh, plugga. Ja.
Skål!
Over and Out!




Söööööööööööööööööööööt...!

Kommentarer
Postat av: Dollface

Vaddå? Min partymusik är som gjord för två! Tänk bara rollspelet i "Shake that ass"... (Elin brukar sjunga med och peka på mig när de sjunger "Now look at this lady all in front of me, sexy as can be. Tonight I want a slut, will you be mine?")
Tomas kanske inte gillar det något offensive vokabuläret? Härda din man, Sofia!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback