Fånetik...

Men provet gick skitbra! Det var jag, Helena (woohoo!), Emma, Christoffer och Patrik i vår grupp, och SÅ grymma vi var! Allt gick som på räls, och när PA kom förbi och kollade läget (och sa var vi hade rätt och vad som var fel typ...han är så söt!) verkade han ytterst nöjd: "Jomen det här verkar ju gå jättebra!"
Bäst idag var ändå min exempelmening på "Linking R" förutom "after eight" som vi hade i häftet, nämligen "muscular abs" (vi skrev "abdomens" bredvid för säkerhets skull...).
Nu är jag mätt på ICAs pizza (Mozarella och pesto är godast, helt klart!) och Tomas ser MacGyver eller spelar sitt himla TV-spel. Jag tänkte ta paus och sova en lur innan jag måste kolla på textanalysuppfiften till tisdag. Suck.
Imorgon blir det stallet, dock!
Jag har köpt två påsar Bilar (2 för 20:- på ICA Ålidhem) och smygöppnat den ena. Vet inte om jag vågar avslöja för Tomas, han retas så mycket då. Men jag måste ju dela med mig...
Lyssnar på GES med "Jag är en jävel på kärlek", fy tusan vad bra dom var när det begav sig...ja, slå mig då men det är så jag tycker! Perfect partymusic... :P
I helgen händer...ingenting. Tomas ska på eftertenta-klassfest på lördag, jag ska...ja, vad ska jag göra? Ni får gärna komma över och kolla Sex and the City om ni har vägarna förbi...?
Jaja. Nu ska jag ta bilar. MUMS!
Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Eliooon

Åh gud vad du är duktig, du förtjänar en påse bilar, minst! Om du inte har nåt för dig imorgon kan du komma hit så kan vi hitta på något. Jag hade egentligen andra planer, men för din skull kan jag ändra på dem ;)

Postat av: fanny

men.. det är inte samam som intrusive r så, för det hitats oftast i "vodkarand coke" och ditåt. speciellt efter mågra stycken, så jag ska försöka låta engelsk på riktigt. haha.

2006-10-06 @ 15:08:21
URL: http://fanny.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback