BTW...

Hörde nåt kul igår som jag glömde skriva innan, av Helena i min klass (hon som är same, jävligt coolt).
Apropå djursex (alltså DJUR som har SEX med VARANDRA): Tydligen är det så att havssköldpaddor, som aldrig gör mycket väsen av sig, är väldigt högljudda under parning. De stönar verkligen, och det låter ungefär som en gammal gubbe. Intressant säger jag, om än lite...creepy. Jag trodde hanvssköldpaddor var värdiga och lugna djur. Nåväl, något så stort ska jag inte mucka med. Och dom är faktiskt väldigt söta :)
Det var det hele.
Over and Out!




P.S. Muränor är fräna. D.S.


Kommentarer
Postat av: Tomas

Jaaa, de är riktigt murfräna. HAHAHAHAHAHAHHhaHAHhAHhaHAHHahahaA!!!!!

Nej, förlåt, det var dåligt, det inser till och med jag. Men jag tycker ändå det är lite kul, på ett fnissigt vis!

Men hur kommer det sig att de kan låta så mycket? Det kan väl knappast bero på tempot, väl, liksom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback