Au jourd'hui

...har jag varit duktig!
Jag har:
* Städat
* Diskat
* Slängt sopor
* Tvättat
* Duschat (!!)
* Försökt undvika fonetikplugg med allt ovan, men inte lyckats. Nu tar jag dock paus.

Glömde en till djurvits igår:
Vilket djur är fulsnyggt?
- Del-finen

Höhö, tack för påminnelsen Tomas!
Gå till Tomas blogg istället idag, that's where the action is för tillfället :P
Nu vill jag ha mat. Ska utöva min "jag har varit så duktig idag så nu är det du som står för middan"-makt över Tomas tror jag...
Ciao!
Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Eliooon

Hehe, jag anade att någon hade varit där, det var något som luktade bekant.. hehe...

Postat av: Betsy

Del-finen? Nej, den var rätt dålig. De andra var däremot ganska roliga, eller rättare sagt så blev de det klockan mitt i natten efter en hel dags uppsattsskrivande... Natti natti!

2006-09-28 @ 23:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback