Nuttehäst och fotboll. Och "plugg" förstås...

Jaa, detta har sannerligen varit en bra dag. Var ute hos Rappe, tog en stillsam barbackarunda ner till Sörens stall där Lina jobbade idag, pratade med henne och skrittade sakteligen hemåt därefter. Men vi hann ju såklart också bli jätterädda för Travbanan, där det var provlopp, samt hoppa undan för stora hemska vattenpölar (vatten och lera är inte vår melodi, tyvärr omöjligt att undvika i det här piss-vädret...) och ragga på ett sto och hennes föl. Hade Rappe fått välja hade han stannat vid deras hage hela dagen, men efter lite om och men gick vi vidare.
Stötte på några småtjejer när jag precis kommit ut ur stallet och skulle gå över vägen. Dom var så söta: "Vad heter han?" "Vilken fin häst!" "Hur gammal är han?" och så vidare....t om en gubbe som var funktionär på nåt springtjosan dom hade precis utanför stallet berömde min fine lille pålle :) Han är faktiskt jättesnygg, helt svart och slank med vit stjärn i pannan. Jag har såklart bild på mobilen, men går det att ladda över till datorn?! Nej. Hata Sony Ericsson lite...

Jag är kär. I James Morrisons röst. Har lyssnat sönder You Give Me Something (nästan) och väntar tålmodigt till den 25e då Undiscovered kommer ut. Tänkte nästan boka den på Ginza, men jag tror jag väntar med det ändå, nån måtta får det vara!
Han har blivit jämförd med Otis Redding, som vi också älskar. Åhhhh...har varit inne på
www.jamesmorrisonmusic.com och smyglyssnat på alla låtarna...can't wait!

Lugn och sävlig hemmakväll framför matchen, men jag smög bort till datorn...klarar inte riktigt att sitta still och kolla på fotboll när inte Markus Rosenberg kommit ut på plan. Anders Svensson finns ju iofs, men...det ska vara BÅDA. Senare hoppas jag på Monster som vi köpte igår, den lär vara bra...

Skulle läst "Dancing at Lughnasa" så att jag slipper sitta hela dagen imorgon, men efter 13 sidor gick ögonen i kors så jag somnade vid fyra (?)-tiden och vaknade halv åtta. Produktivt, Sofia...
Nu gjorde Allbäck Sveriges andra mål, juuuubel! Och sjukt snyggt var det också!

Jag saknar galopp här uppe. Bara trav, trav, trav...nåja.
Ha det trevligt i afton och använd skydd. PARAPLY alltså...!


Mitt första riktiga lopp. Som jag vann, såklart!


Jag och Bengan efter att vi vunnit English Derby. Bengan är till vänster på bilden. Långrandigt istället för tvärrandigt för att jag inte skulle se för tjock ut. Såklart.

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Eliooon

Angående mina drömmar - ALWAYS be concerned :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback