En snabbis...

...mellan den dagliga ICA-pizzan och vocabulary-plugget...
Idag har varit en underbar dag! Gick och lade mig tidigt igår, klockan ÅTTA närmare bestämt. Sov till tio imorse, gick ut och gick i Winter Wonderland en timme och hann sedan äta, duscha och göra mig iordning innan Literature kl 13.15. Ikväll är det Ugly Betty, sen måste jag sova tidigt för imorgon ska Sofia till tandiz klockan ÅTTA på morgonen och laga hål. Yey...!!

Imorgon är det dags för operation ICA Maxi. Har slut på nästan allt, så jag tänkte ta bussen dit efter skolan vid halv ett ungefär. Det ska nog gå bra, men man vet aldrig. Skulle behöva nån som kan bära. Nån frivillig? :P

I helgen blir det Rappe BÅDE lördag och söndag, födelsedagskalas för Lisa, eventuell filmkväll med Evve&Co, samt myspys med Tomas som kommer på fredag. Jippi! :) Fast jag är ju i stallet hela dagarna...stackars Tomas. Han får följa med eller planera lektioner (han har ju en el-trea i svenska, woohoo! :P)
Undrar hur det har gått för honom idag? Han har nämligen haft sina första lektioner på praktiken just på denna dag. Ska fråga honom sen.

Nu ringde alarmet, pizzan är pronto.
Ha det fint!!
Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Eliooon

Jag hade gärna hjälpt dig bära, om det inte vore för att jag har sträckt en muskel i mitt lillfinger. Sorry! :P Hoppas det gick bra hos tandläkaren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback