Imorgon är en annan dag...

...för imorgon börjar Universitetet! Helt galet vad stor man blivit helt plötsligt. Lite scary ändå.
Jaha, då har man blivit med blogg. Intressant. Det är lite som att träffa en ny person, det är lite osäkert och stapplande såhär i början, även för en social ordbajsare* som jag. Nåväl. Då ska jag väl delge vad jag gjort idag...

Jag har tvättat klockan sju till nio, sen sovit lite, läst en novell av Joyce Carol-Oates para mañana, packat min ryggsäck (ja, jag är nörd) samt kollat senaste Prison Break-avsnittet så att jag har pejl tills imorgon kväll. Sedan kom Viktor och åt smulpaj med blåbär och hallon med oss, och...tja...nu är han och Tomas och hyr film. Det lär bli nåt grabbigt, men jaja. Jag ser allt. Men allra helst vill jag se Sex and The City, som jag äääntligen fick hem till mig i fredags! My precious...Mums!

Jag ger er en bild på Jason Mraz - the man, the hunk, the music. För han är så snygg bra!




Nu låter det som om VT är på ingång, annars är det kinesfamiljen ovanför som kommer hem.
De hyrde ingenting, tydligen. Nu läser de vad jag skriver, huvva.
Micke är på G, vi har fått chips och dipp tydligen. Jag är aldrig svår, jag!
Menmen.
Över och ut!



*Ett av svenska-Agnetas mer skrämmande uttryck. Det lät liksom så smutsigt och förbjudet då hon sa det?


Kommentarer
Postat av: Eliooon

Det ska nog gå bra för dig här, det känner jag på mig. Ordbajsare som du är så kan det ju inte gå fel!

Postat av: therese

Skoj att du har skaffat blogg! Sa, ska du borja lasa engelska pa universitetet? Kan du inte skicka lite bilder pa din lagenhet, det skulle vara jatteroligt att se hur du bor! Kramis

2006-08-28 @ 05:16:04
Postat av: Betsy

Jahapp, nu är det bara jag och TJ kvar då som inte har nån blogg... Jag lovar att vara flitig besökare även på din blogg om du skriver ofta! Kram

2006-08-28 @ 11:15:21
Postat av: Dollface

Om du sköter dig hälften så bra på din engelskakurs som du gjorde på danskan kan du inte annat än kicka ass. Och du är i Umeå, det säger väl allt?
Och du, så underbart att du är en blogger, nu kan du ordbajsa på nätet, när du vill, och faktiskt nå ut till folk! Ain't that somethin'...
Jag håller med Tessi om att du borde visa lite bilder på dina surroundings, publicera en bild på Tomas, vetja.
Och nu ska jag make like a tree and leave. I'll stop by later, hun'!

2006-08-28 @ 16:10:57
URL: http://dollface.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback