Jag är kääääär...

...i min nya dator! Det är fortfarande ganska nytt, men jag är ganska säker på mina känslor och kan inte annat än hoppas att de är besvarade...

Dock har den fortfarande inte presenterat sig, så jag vet inte vad jag ska kalla den. Den måste ha ett namn ju. Laser är numera upptaget av den nya dammsugaren, så det går bort...tar tacksamt emot tips från allmänheten, ty fantasin tryter tro't eller ej. Ett datornamn är inget man bara hasplar ur sig hur som helst, jag vill ju inte tvingas döpa om den hallå!

En annan viktig sak: Jag har tagit steget fullt ut och väntar nu på magplasket, men om ni vill stötta/peppa/önska låtar/hålla undan mitt hår när jag kräks av nervositet, så kommer jag vara DJ på NH fredagen den 17 oktober kl 22-02.
Be there and be square!



Googlade "DJ" och fann den här på första sidan. Är det sådant som förväntas av mig, låter jag hellre bli tacksåmycket.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Världsrekord i snabbt svar!

Competer kanske? Eller LapTor?

Nej jag vet inte. Du MÅSTE ju inte gubbvitsa :)

2008-09-22 @ 23:29:03
Postat av: Suffe

Typ? Man skulle nästan kunna tro att vi är uppkopplade samtidigt på varsin dator...!

Haha, nej det måste jag inte. Det ska vara kort, snärtigt men ändå lite fint och käckt. Ack.

2008-09-22 @ 23:35:36
Postat av: Tomas

Man kan nästan tro det ja!



Jan?

2008-09-22 @ 23:43:58
Postat av: Lotta

Har du också tråkigt? Jag ångrar att jag trodde det skulle vara kul. DET VAR FEL AV MIG! puss

Postat av: Lina

Say what! DJ-Suffe? Dra på trissor. Ring och berätta meeeer. skojje! En ddator, vad ska den heta? Conny? The Big Bang? Naken Jan? Jag har massor med ideér, det är bara att ringa så får du alla(h). Saknar dig min vän. Puss

2008-09-24 @ 15:19:19
Postat av: lyol

alltså. min heter toyboy. jag gillar't!

2008-09-27 @ 00:28:01
URL: http://lyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback