Saturnus dag

Nej, det är inte dags för glögg men däremot slapp de luxe, särskilt för Tomas som hade tenta igår och vars närvaro varit ytterst sporadisk hemma den senaste veckan...ja, hela terminen faktiskt. Jag börjar bli lite orolig, har aldrig sett honom plugga så mycket. Han är värre än jag och då är det faktiskt illa. But he makes me proud. :)

Idag gick jag upp klockan halv ett alldeles för sent, ty jag sov i det närmaste ingenting natten till igår så jag hade lite att ta igen. Nu har vi ätit "frukost" framför TV:n och tittat på kvalitetsprogrammet A Shot at Love with Tila Tequila vilket säger lite om det mediokra programutbudet at this hour. Tomas bestämde sig för att starta en egen version under namnet Bobby Baccardi, och jag lovade att jag skulle göra lite PR för programmet och genast uppmana alla att anmäla sig...så killar som gillar att killa killar och tjejer som gillar killar med stora grejer får gärna höra av sig snarast. När vi ändå höll på, kom vi på lite fler namn; Örjan Öl, Sven Sprit och Vincent Vin...så vi får se vad sluttiteln blir. Om jag skulle startat en egen version hade jag kört på Tomas förslag Carola Coca Cola för jag är ju lite finare i kanten, jag.

Nu håller Tomas på att klä på sig (grå fleecemorgonrock räknas inte till den semantiska kategorin "kläder" enligt mig) och vi ska alldeles strax ta en promenad i det vackra höstvädret. Jag hoppas att solen tittar fram imorgon också, ty då ska jag försöka mig på att springa runt Nydalasjön. Hela. Eller så långt jag orkar, iallafall.
Ikväll blir det lugnt med tacos och film med Jo-Hanna, det blir kalas.
Jag kan för övrigt meddela att jag blivit pysslig och har flera små projects på G, dock inget jag vågar yppa något om här eftersom jag förbereder hemlisar till både Linafina och Viktorpiktor. Tomas ska också få en grej men den har jag inte riktigt lyckats hålla hemlig ty jag behåller hemlisar som en bottenlös hink behåller vatten, dvs. inte speciellt bra.

Nej, nu verkar det som om Ashley har fått ett utbrott i Tila Tequila, måste kolla vad det rör sig om.
Cheerio!




Kommentarer
Postat av: lyol

halv ett var väl mer tio i ett....?

Postat av: Lotta

Har du hört bandet Coca Carola? De fick en hit med singeln "döda dej". Även "kom och slå mig igen" är en tidlös klassiker.

2008-10-12 @ 19:08:44
Postat av: Viktorpiktor

Viktorpiktor är mycket nyfiken.

Viktorpiktor out.

2008-10-13 @ 10:54:08
Postat av: Lina

Är jag LinaFina?

2008-10-14 @ 18:14:52
Postat av: Suffe

Lina: Det är väl klart :) Vem annars?! :D

2008-10-14 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback