Igår kväll...

...var bästa kvällen ever. :) Jag kommer aldrig att glömma det, tack så HEMSKT mycket!! Det är utan tvekan det finaste någon någonsin har gjort för mig, och jag hade inte den blekaste aning heller. :P
Karin, Anna, Lotta, Elin, Andreas, Tomas, Gustaf, Lina, Tina, AnnaMaria, Arvid, Jonas, Patrik, Karl, Emma, Lina, Jessica, Robert och Rebecka: TACK för en alldeles underbar kväll och tack för alla fina presenter! Er blotta närvaro var nog, kan jag säga :)

Idag är jag trött och pre-förkyld men alldeles varm i hjärtat. :)


image39
Ungefär såhär såg jag ut när jag öppnade mina presenter. Fast jag hade inte blå hatt och slips på mig. Men leendet och ögonbrynen är desamma. Dock var det lite mer glada miner från mina åskådare än såhär... :P

Såhär sist men absolut inte minst, måste jag publicera texten till min alldeles egna låt, framförd av Karin och Lotta feat. Anna på beatbox. Jag har den på video så att jag kan se den om och om igen :)

Sofias Låt (Melodi: Maria med Blondie)

Hon ser ut som hon inte förstår
Men egentligen har hon skitfint hår
Åååååh man vill ju ta det på sig

Hon pluggar till logoped
För hon vill inte bli nån smed
Åååååh det gör oss jätteglada

Åååååh, vi vill ta på henneeee
Åååååh, ta på hennes håååååår

Ref. Sofiaaaaa, du är en tia
Du gillar hundar och baaajs
Sofiaaaaa, du är en tia
Du får oss att må jättenaaajs

Hon vill köpa sig en tax
Och vi vet att hon bruk' gå på Max
Ååååååh, vi vill köpa dig ett Skrooov

Hjärup är din stad
Och du är jämt snäll och glad
Ååååååh, vad vi tycker om dig

Ref. Sofiaaaaa, du är en tia
Du gillar hundar och baaajs
Sofiaaaaa, du är en tia
Du får oss att må jättenaaajs

SOFIAAAAAAAH!

Man kan inget annat än må härligt när man har såna vänner. :)
Nu ska jag beställa kurslitteratur, över det man kan bli sur.

Ha en supersöndag, y'all! Toodles!



Kommentarer
Postat av: Karin

: )
du är bäst! ses snart

2008-01-14 @ 11:08:19
Postat av: S.k. Viktor

Jag har sagt det förr och jag säger det igen; jag är galet avundsjuk på din klass alltså :D

2008-01-14 @ 14:56:28
Postat av: Suffe

Karin: Bäst är vi tillsammans, helt klart! :D Och vi vet ju att en logoped går sällan ensam ;)

Viktor: Jag vet, det hade jag också varit :D Ses ikväll by the väg! Kram!

2008-01-14 @ 15:49:14
Postat av: Anna

Det var verkligen en helt underbar kväll! Vilket är passande för du är en helt underbar människa också! :)

Postat av: Suffe

Anna: Kan man vara annat med såna vänner?! :D
Right back at ya, girlfriend! Imorgon vill jag se bajströjan för övrigt :P
Puss på gump!

2008-01-15 @ 17:27:52
Postat av: Therese

Grattis pa fodelsedagen fia!!!! Om an lite sent sa tankte jag pa dig den dagen ;) puss puss vannen!!

2008-01-19 @ 15:49:48
Postat av: Suffe

Tack Tessi! :)
Hoppas allt är bra med dig, det var nice att vi hann ses ändå, tidspressen till trots!
Stor kram!

2008-01-20 @ 22:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback