Idag...

...är det exakt ett år sedan jag började på Logopedprogrammet. Man skulle, på ett sätt, kunna säga att det var då mitt liv började på riktigt. Jag säger som Karin, jag har inte ångrat mig en enda sekund...inte ens under lingvistiktentan from hell. :P Jag har funnit min plats, är där och den jag vill vara. Min klass är underbar och trots att det stundtals kan vara jobbigt att vara så långt hemifrån och kallt som i en eskimågump, så trivs jag som fisken i handsken (dvs. alldeles ypperligt).
Jag menar, en bild säger mer än tusen ord:

image40

Jag och Elin leker badass-kirurger efter att ha betittat en stapedotomi (OK, början iallafall...se föregående inlägg). Det var inte utan att det infann sig en viss adrenalinkick, vill jag lova!

Jag vet inte vem jag ska tacka för att jag kom in och för att jag fick en superklass med de bästa vännerna i världen (förutom vissa hemmavid eller i Norge tillexempel :P), men: TACK. :D

Och så kan jag ju säga att jag har ett "hemligt" projekt på G. Inget stort och inget som rör någon annan än mig. Typ. Jag berättar när det är säkert att jag kan och vågar...kanske. Låt oss bara konstatera att man ibland faktiskt kan ha fyllemodet att tacka för NÅGOT. :P

Toodles!





Kommentarer
Postat av: karin

hemligt projekt???? what????

tell me more, tell me more.....

fyllemodet?
aha, jag vet vad det gäller HEHEEEEE. (eller, visst vet jag, sofia?)

2008-01-22 @ 19:25:07
Postat av: Suffe

Jag tror att du vet ja :P Jag kan aldrig hålla tyst om sånt där. Men vi får se om det blir av...men det hade varit fett roligt om det blivit! :D
Ses imorgon, honungsbullen min!
Pussgump!

2008-01-22 @ 21:30:41
Postat av: Nantook

Men helluu liksom, så kan du ju inte skriva! Jag är nog en av de mest nyfikna människorna i världen, jag MÅSTE få veta. NU. :)

Postat av: Suffe

Elín: Jag kanske berättar...om du uppdaterar din blogg :D
Naaaj, men det är inget speciellt... :P Vi får höras snart så får du höra :)

2008-01-23 @ 12:57:05
Postat av: LinaFlinaBingBong

Men jag saknar dig Sofia.
Går in och läser din PATETISKA, ja för det är PATETISKT att ha blogg, men dock...
Du är fin ändå.
Ville bara säga att jag saknar dig.
Och nu har jag gjort det, så då kanske jag inte ska skriva mer.
JO!
Idag var jag och hälsade på min brorsdotter och de har skaffat valp.
Jättesöt.
Den slickade mig massa i ansiktet och var allmänt jobbig.
När hunden slickat mig en stund i ansiktet kom My (brorsdottern) och drog väck hunden...
Varför gör du så? frågade jag henne..
Då sa hon...
hehe...
"Hon ska inte slicka dig i ansiktet för hon har ju precis ätit sitt bajs!!!"

TACK!.. och hej.
Puss

2008-01-23 @ 18:41:58
Postat av: Suffe

Lina: Ja, jag är lite patetisk, jag vet...men det är ganska kul med blogg också. Även om det jag skriver är så ointressant något kan bli. Men ändå! :P
Jag saknar dig med!! Jag tänkte komma hem över påsk och titta till huset/katterna medan de andra är i Mexico, då måste vi ses!
Skrattade för övrigt högt när jag läste det där med hunden...så jääääkla äckligt! :D Hoppas inte Tomas läser det här, får då kommer jag ALDRIG få en hund. :P
Hoppas allt är bra, hälsa Micke och Rex och päronen! :)
Vi ses snart (påsken är tidig i år tydligen)!
Puss!!

2008-01-23 @ 19:46:35
Postat av: Tomas

Jag tror att det är ganska varmt i en eskimågump förresten. Där, om nånstans.

2008-01-31 @ 11:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback