Teknikens (bl)under.

OK, jag antar att det är bättre att ni hör det direkt från mig och inte läser det i Jo-Hannas blogg, för hon har ju en tendens att förvrida sanningen lite. I wish.

Då Windows Media Player fortfarande inte fungerade och Tomas inte är här och kan rädda mig från denna tragedi, erbjöd sig Jo-Hanna att ta en titt på problemet. Det här tar emot, men "problemet" var egentligen inget problem. Skönt att inget allvarligt inträffat givetvis, men sanningen svider när bortgjordheten bränner när ett faktum kvarstår trots att jag försöker linda in det och prata bort det:

Jag hade råkat trycka in knappen för "Ljud av" vid volymmätaren.

Jag borde definitivt gå och lägga mig nu.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hahahahhaa!! AAaahhahahahahhhHAha!!! HAHAHAHAHAHAHAAA!!!!

Tur att jag får känna mig duktig ibland :)
Fast det roligaste med det hela är att det här alltså är andra gången - lyckades ni inte med nästan sammma sak hos lottakarin? :)

2008-02-15 @ 17:55:31
Postat av: Suffe

Nu kommer en kommentartriad till dig ;)
Jaa, jag erkänner att jag kanske inte har tekniken i blodet, direkt. Samt att det är ett misstag du aldrig skulle göra. :P
Nej, det var inte samma sak tror jag...eller nästan. Det var nåt med högtalarna iallafall, men Lotta fixade biffen så det är henne man ska ringa nästa gång det blir problem. ;D

2008-02-17 @ 17:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback