Jag borde egentligen sova nu...

...men jag kan inte sluta lyssna på John Mayers Gravity som var slutlåt i kvällens avsnitt av Dr. House på 4an. Pure bliss.

Han är underbar, förutom det faktum att han varit tillsammans med Jessica Simpson. Men vi drabbas väl alla av hjärnsläpp ibland, antar jag. Det är lite som om Andreas Wilson skulle bli tillsammans med Natalie Portman. Eller om August Strindberg hookat upp med Linda Skugge (vilket hade kunnat bli intressant även av andra anledningar, som exempelvis feminismfrågan eller det faktum att den tidigare faktiskt är död). Eller om Claude Monet skulle gift sig med en färgblind, Zlatan med en bollrädd rasist och Moder Theresa hånglat upp Hitler. Jag kommer inte på fler makabra liknelser, men ni fattar.

Nu blir det kväller för min del. Imorgon är en annan dag, som någon så logiskt uttryckte det.

TTFN!


Kommentarer
Postat av: Tomas

...eller som om du vore tillsammans med en tönt... ;)

2008-02-13 @ 14:31:20
Postat av: Anonym

Tomas: Naaaaw, vad sött ;) Du ÄR en tönt, men på ett bra sätt. Det är det jag gillar med dig. :P
Annars gillar jag ju Tough Boys... :D

2008-02-13 @ 16:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback