Dagens...

...roligaste sak var att jag fick reda på hur Arvid egentligen lyckades få en kastrull vatten och makaroner över sig och därmed en andra gradens brännskada på överarmen och foten trots att han är typ två meter lång...det var nämligen så att han brottades med en tysk på köksgolvet och råkade stötta till kastrullen på spisen. True story. :D

Annars är läget stabilt tack vare underbara vänner och en Tomas, även om den senare är en bit bort. Och samtalet med broren i lördags var trevligt. Solen skiner, men jag måste sitta här och göra en labb som tar eoner att slutföra...suck. Men nu blir det lunch (nudlar) innan jag ska limma fast mig själv vid datastolen och inte gå härifrån förrän jag åtminstone börjat plugga. Kanske borde logga ut från MSN. En tanke bara.

Äh, vi hörs.

P.S. När jag och Anna var hos logopedsekreteraren och hämtade ut våra gamla tentor, såg vi att det numera hänger en boxboll utanför vår studierektors rum. Livet som logoped kanske är mer krävande än man kan tro... D.S.


Kommentarer
Postat av: Karin

what??? ärdet verkligen sant?? var det det som hände? oj vilken historia.

livet är hårt för karin björk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback