All work and no play makes Sofia a stressed girl...

...mjae, farligt är det väl inte. Men mycket står på agendan varje dag fram till MESK-premiären (22 november på Sagateatern, OBS!) typ. Som sagt. Nåväl.

Idag har jag fått ta hand om allt tråkigt som man måste göra ibland när man är vuxen; städa, tvätta och plugga. Just pluggandet blev det inte så jättemycket med eftersom jag loggade in på MSN och fann Karin och Annapanna (skrev Annapappa först, haha!) men det får gå ändå. There's always tomorrow. Börjar önska mig en extra veckodag för att hinna med allt på...
Just nu...

...lider jag med Ordjakten (eller nåt annat same-shit-different-name-idiot-program)-tjejen som spydde i direktsändning. Fruktansvärt pinsamt, jag hade dött på fläcken. Jag hoppas att ingen så mycket som vågar försöka mobba henne, så jäkla strong hon är som hämtade sig och fortsatte som om inget hänt. Cred till henne!

...skrattar jag åt Umbilical Brothers, har precis laddat hem deras föreställning Speedmouse. Vet ni inte vilka de är? Gå in på YouTube och sök på Umbilical Brothers så får du se...så jäkla coola!

...bränner jag en CD till kockarna på jobbet hemma i Skåne. Hoppas den ska smaka...eh.

...gruvar jag mig lite inför Jossans gympapass ikväll, hann knappt träna nåt i veckan pga. allt spexande vilket lär kännas ikväll...ugha.

Nej, nu ska jag ta och göra ett fränt omslag till CDn ta mig tusan.

Have it so good allihopa!


Over and out!

//Rocky



P.S. Jag glömde säga att Logopedsittningen i lördags var skiiiiitrolig!! :D D.S.







Kommentarer
Postat av: Tomas

Den där "Ordjaktenbruden" har nog inte haft det lätt senaste dagarna. Hur många som helst har redan sett klippet (jag är typ stolt över att vara en av de första, haha) och nu har till och med min nemesis och hatobjekt Alex-mest-överskattade-kändis-för-att-vara-känd-men-inte-för-något-speciellt-egentligen-Schulman hakat på tåget och har även han länkat, och med tanke på så många lurade själar som läser hans blogg lär antalet ökat ännu mer. Stackars flicka.
Men kul är det förstås. Och Umbilical Broterhs är också skoj. Ska vi ses dvdn i veckan? Puss!

2007-09-24 @ 19:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback