Dagens roligaste händelse...

...skedde idag på Claes Ohlsson, då jag skulle köpa hårskydd till bokstavssittningen på lördag (jag ska vara M som i mattant :D):

Jag: Hej, alltså jag undrar om ni har såna där hårskydd som man har när man målar eller så.
Den manlige expediten: Nej, det har vi inte tyvärr. Men du har ju inget hår!


Jag skrattade lite och räddade situationen med att det var till en maskeradsittning och tackade för hjälpen innan vi avlägsnade oss. Sen slog det mig, tänk om jag egentligen hade brukat ha jättelångt, tjockt hår men fick klippa av det pga. något tragiskt, tex. strålningsbehandling? Eller om jag, eventuellt, hade fått ett tuggummi inkletat i håret eller nåt sånt? Det hade ju kunnat bli hur fel som helst...!!
Typ som om en expedit på underklädesavdelningen som svar på var push-upbehåarna hänger hade svarat "Men du har ju inga bröst!"
Nu har jag ju faktiskt både bröst och hår (dock inte brösthår, tack och lov!) och jag trivs i min korta halvt-hockeyfrilla-hår, men ändå liksom....what if.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sen joina Tomas i soffan. Kom hem för tjugo minuter sen, har inte hunnit hem på hela dagen förrän nu. ANDAS.

Over and out!

//Rocky




Vad jag önskar mig på min födelsedag, föremål #1:
Dr Fart-nyckelring



Kommentarer
Postat av: Viktor

Nu har jag läst om din nya farting best friend :p Hoppas du vann den igår, och att du hade trevligt:D Du ska vara glad att du har hår. Det är jobbigt och pinigt att behöva använda peruk i vår ålder. Trust me....

2007-10-14 @ 18:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback