Waiting on the World to change...

...men medan jag gör det, bjuder jag på ett sånt dära formulär.

Din ålder: 21 (snart iallafall...)
Födelsedag: 27 december
Syskon: Olof, Johanna och Charlottapotta
Hårfärg: Brunblond typ. Lite råttfärgade inslag. Det var dock längesen jag såg den, så jag har glömt...
Ögonfärg: Gråblå, med en grön nyans i om jag får bestämma
Vad shoppar du helst: REA-saker. Jag kan köpa något komplett onödigt som jag sedan aldrig använder, bara det är REA :D
Hur många skor har du? Hmm...svårt. Många par enligt Tomas, men i jämförelse med Elin är det en piss i Mississippi typ :P
Hur många par byxor har du? Fler än jag kan använda, men jag jobbar fortfarande på det (det har dock blivit lite dåligt med fysisk träning denna terminen är jag rädd...)
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Inte som jag köpt själv iallafall.
Färg: Grön, helt klart.
Sport: Hästhoppning/galopp
Ord: På senaste tiden har jag lagt mig till med de vackra adverben sjukt och apigt, av nån anledning...
Snusat? Dessvärre. Det gör jag aldrig om!
Hoppat bungyjump? No, Sir.
Brutit mot lagen? Det har jag säkert.
Fått dig själv att kräkas? Joo...tyvärr. Och en gång fick jag en fullvuxen, skäggig spanjor att gråta doing it :D
Vad använder du för schampo? Samma som Elin, L'Oréals röda för färgat hår.
Vad är du mest rädd för? Att förlora någon jag älskar.
Vad lyssnar du på just nu? Waiting on the World to Change med John Mayer, annars är det One Republics Apologize och Queens Don't Stop Me Now som spelas mest frekvent, till Tomas stora förtret...jag kan verkligen konsten att spela sönder låtar!
Pizza eller choklad? Pizza till middag och choklad till efterrätt, tack.
Guld eller silver? Silver, alltid. Utom till förlovnings-/vigselringar.
Roligast idag: Just idag har jag inte gjort så mycket kul, ty det har mest varit tvätt och städning hela dagen. Det roligaste blir nog att slappa och mysa med Tomas vid TVn under intagande av diverse läckerheter (det är ju ändå lördag...)
Vad vill du helst av allt göra just nu? Åka hem och fira jul/min födelsedag!!




R.I.P. and long live the king...

Kommentarer
Postat av: Tomas

Vill bara förtydliga att jag inte har något som helst emot Queens låt. Den är bra i sig. Problemet blir när den går i repeat lika ofta som Rix spelar låtar med Shirley Clamp, det vill säga alldeles för ofta.
Vill inte förstöra Queenlåten! Trots allt är den med i en av mina favoritscener i en av mina favoritfilmer all-time! Förstör icke!

Postat av: jenny

välkommen in i gänget att spela sönder apologize! :)

2007-11-04 @ 18:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback