Släpp fångarne loss, det är VÅR!

Iallafall nästan. :)
All snö håller på att smälta bort, vilket vore trevligt om det inte vore för de enorma vattenmängder som måste ta vägen någonstans, dvs. vattenpölar och slask. Jag har tom. fått ta på mig mina röda gummistövlar med vita prickar för att kunna ta mig till skolan torrskodd. Förutom att vara snygga och i klass med Williams önskestövar, är de faktiskt förvånansvärt sköna för att vara gummistövlar. Synd bara att de är så svårmatchade...

Sol, sol sol...man blir så GLAD av den! Jag har kunnat ha kjol med tunna strumpbyxor på mig i veckan utan att frysa nämnvärt...det är helt underbart. Dock är det lite för tidigt för riktig vår häröver, så jag är beredd på en köldknäpp any time nu...

Började med lingvistik nu i veckan i Hum-huset där jag var hela förra terminen. Skönt att vara på välbekant territorium, och jag träffar jättemånga gamla engelskvänner och Joel som läser litteraturvetenskap. Alltid trevligt :)
Vad har mer hänt...jo! Igår fick vi reda på tentaresultaten, jag fick mitt G (24/26p) så jag är meganöjd. Detta firades igårkväll med Joel och Viktor, då vi bakade chocolate chip cookies the size of our heads med mörk och vit blockchoklad i...GALET vad goda de var! Jag grät till filmen, såklart; Big Fish. Jag klarar inte av såna filmer utan att börja gråta, även om det är klart att pappan är döende redan från scen 1 i filmen...jag grät till Björnbröder, så då kan ni tänka er... :)

Idag är jag "ledig", går mån-tors 10-12 varje vecka med få undantag. Dagen har ägnats åt sömn, tvätt, dammsugning, diskning och snart ska jag ringa AllTeles kundtjänst och skälla/fråga, sen ska jag och Tompa till ICA Maxi och handla. Sen är det mysfredag, yeah!

Nej, nu ska jag göra nåt annat.
Have it so good, y'all!

Over and Out!


                   









Snällasnällasnällasnällasnällasnälla Tomas...?? Pleeeeeeeeeeease!!








Kommentarer
Postat av: Eliooon

Åh, Big Fish är jättejättebra! (Och jag gråter VARJE gång jag ser den...) Grattis till tentaresultatet, även om det inte direkt kom som en överraskning :P Have it so good you!

Postat av: Karin

JA det var han putte. Han är söt faktiskt.
Jag grät också till björnbröder. Alla gånger jag såg den till och med, haha.
Have a great weekend see you monday!
Kräm

2007-03-17 @ 10:40:45
URL: http://simma.webblogg.se
Postat av: Eliooon

Haha, är det sant? Du som kämpade så hårt för att få bra betyg i den kursen... :P

2007-03-18 @ 20:27:38
URL: http://eliooon.webblogg.se
Postat av: Stina

ja grät i micke och molle! =P

2007-03-23 @ 06:14:17
URL: http://finastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback