Home alone...

Jaa, kom hem för ca en halvtimme sedan från Piteå, dock utan Tomas som börjar sin praktik på 6 veckor imorgon.
Tvättkrisen löstes med hjälp av min kära Bajs-Anna, tack min sköna böna! :)

Egentligen borde jag duscha och tvätta håret (som numera är blondare och kort kort kort) för att sedan sova. Men så såg jag en sån där härlig frågegrej i Annas blogg, så jag snor den helt hutlöst, hoppas det är OK. :D

Smeknamn: Bajs-Sofia :), Suffe, Wahlgren, Rocky, Julie Andrews...!
Höger- eller vänsterhänt: Höger, då jag är "normal" ;)
Favoritgodis: Ett rött S och ett salt S på varandra i en enda himmelsk komposition av smak...
Är det nåt du absolut inte äter: Bajs? Messmör och lever är inte heller så gott...
Musik just nu: Officiellt: Fallout Boy. Mer inofficiellt: Justin Timberlake
Vad sa du senast: Ehm..."puss, hej då!" till Tomas i telefon tror jag.
Sommarplaner: Jobb, sol, bad och lite mer jobb.
Är du bra på matte: Nej, det skulle jag ju inte säga.
Fisk eller badkruka: Mer badkruka på senare tid, dessvärre...
Favoritfärg: GRÖN!
Saft eller alkohol: Flädersaft, iskall. Med sugrör.
Hur många kuddar sover du med: En.
Favoritväder: Sol och varmt med lite fläkt och barmark
Vilket instrument är vackrast att lyssna på: Cello. För det kan jag spela.
Morgon- eller nattmänniska: Både och...fast mest nattmänniska tror jag.
Sparare eller slösare: Slösare. Suck.
Vem är viktigast för dig: Din Mamma.
Det bästa du vet: "Sommar...sommar och sol..." dvs. Sven-Ingvars.
Det värsta du vet: Kräk. I båda bemärkelserna.
Bästa film: Jag måste också säga Amelie från Montmartre, annars är Boys Don't Cry väldigt bra.
Tror på liv på andra planeter: Mejbi bejbi!
Kommer ihåg din första kärlek: Tror det...?
Älskar du henne/honom fortfarande: Svar negativt.
Har du några homosexuella vänner: Ja...om Tomas vänner är mina vänner?
Ser du på kärleken som ett misstag: WTF?! Håller med Anna om att detta inte var den smartaste frågan i världen, direkt.
Framtidsdrömmar: Bli en kick ass-logoped får stå för mig med :)
Teknisk eller oteknisk: Högst oteknisk!
Är du kittlig: JA.
Snarkar du: Enligt mig själv: Nej. Enligt Tomas: Ja.
Stjärntecken: Stenbock.
Äckligaste insekten: KACKERLACKA, helt klart.
Största svaghet: Pratar lite för mycket ibland...och så är jag dominant.
Det här är jag bra på: Att vara glad och att ha dålig humor.
Det här är jag dålig på: Att vara lång, samt ibland att ge utrymme åt andra.
Lyckotal: 2.
Bästa bok: Doktor Glas av Hjalmar Söderberg
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: FLYGFÖRMÅGA, lätt.
Chips, morötter eller godis: Morötter. HAHAHAHAHAHA...!!
Sport, A-ekonomi eller barnprogram: Barnprogram rules.
Har du nån flickvän/pojkvän: Ja, en.
Synliga ärr: Ja, ett i pannan. Som Harry Potter...
Gungar du på stolen: Oftast inte.
Hur många kusiner har du: 5 st.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Antagligen inte.
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster.
Anser du att man får skylla sej själv om man slickar på en lyktstolpe mitt i vintern: Ja. Såvida man inte blir tvingad eller deltar i ett vad.
Vilken läsk är godast: Iskall Sprite eller Coca Cola.
Vad gör du helst?: Ingenting. Sover? :)
Hur många syskon har du: Tre små.
Är du allergisk mot något: Nej, inte vad jag vet?
Är du mörkrädd: Kanske.
Släpar du fötterna efter dig: Jag försöker att inte göra det, men shit happens.
Städar du ditt rum själv: Mm, iallafall min "halva".
Sjö eller hav: Sjö.
Saltar du på maten: Nej, oftast inte.
Favoritkaka: Mina mockarutor, de är godast i världen!
Andranamn: Anna och Magdalena.
Hur gammal är du: 20.
Favoritblomma: Syrén eller liljekonvalj
Vilken färg har du på tandborsten: Ljusblå
Favoritartist: Otis Redding for life!
Favoritlåt just nu: This Ain't a Scene, It's an Arms Race med Fallout Boy
Vad gör du om du får hicka: Finns det nåt att göra åt det?
Hårfärg: Numera vitblond med lite guldigt i.
Kaffe, te eller inget: Jag gillar inte kaffe, men dricker det ändå. Och te ibland.
Pysslar du med nån sport: Gympa och step up...så nej. :P
Hatar du dig själv: Nej. Borde jag det?!



Nej, nu är det banne mig duschtime. Sen sova.
Toodeloo!
Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Får jag också sno den där?

Postat av: Tomas

Släpar fötterna efter sig? Det låter lite... mordiskt? Eller bara allmänt äckligt?

Och nej, du snarkar inte. Du BRÄKER. Eller okej. Du snarkar, förlåt :)

2007-03-26 @ 19:38:12
Postat av: Eliooon

Tack för den underbart fina gåvan jag fick med posten idag! It made my day :D Önska mig lycka till inför tentan :S

2007-03-26 @ 22:24:56
URL: http://eliooon.webblogg.se
Postat av: Tomas

Förresten, du glömde ju ditt "favoritnamn": Joey! ;)

Mwahahahhahaa!!

2007-03-28 @ 18:08:31
Postat av: Eliooon

Alltså, inte för att vara så, men de är ganska blyga, och jag tror att du skulle skrämma dem. Men jag tänker köra lite beteendeterapi på dem för att mjuka upp dem. Du vet, först låta dem se en bild på dig, på avstånd. Sedan gradvis minska avståndet. Sedan låta dem vara i samma rum som dig och så vidare. Det löser sig, don't you worry.

2007-03-28 @ 18:23:10
URL: http://eliooon.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback