Update...

Tjaa, det var ju ett tag sedan. Men nu är jag tillbaka, och med lite goodies, dvs. bilder på ditten och datten. Detta är vad som hänt på senaste tiden och lite till:



Mitt och Tomas nya tidsfördriv (läs: beroende): Dr Robotnik's Mean Bean Machine från SEGA. Spelet går ut på att lägga fyrkombinationer av bönor i olika härliga färger för att sedan blockera för motståndaren då svarta stenar dimper ner på hans planhalva när man lyckas. SKITKUL! Än så länge har vi jämna matcher, jag vinner ungefär en gång av...sju. Eh.



Den bästa biofilmen jag sett sedan Prestige på Lucia Movie Nights: The Departed. Bra story, bra skådespelare och sjukt bra musik! Kolla in Shipping up to Boston med Dropkick Murphys för att nämna några. Och så är ju Leonardo di Caprio sådär härjad och problematisk och snygg att man bara vill...titta. Ha. :D

104543-16

Jag har äntligen klippt mig! Såhär blev det, taget igår kväll. Fräscht, baby.

104543-15

Tomas kusin Peter fyllde 22 i fredags, vilket naturligtvis firades ordentligt med laxpaj (tack Elin!) och princesstårta som jag gjorde ALLDELES själv. Snygg va? Rosen är en marmeladkula eftersom alla hatar dem, samt geléhallon som alla älskar. 12 står för hans mentala ålder...

104543-30

Vi har satt upp nya tavlor på toaletten, som för övrigt ser ut ungefär såhär:

104543-17

Lite andra bilder på lägenheten och fina inredningsdetaljer:

104543-18

This is where the magic happens... (kladdkaka!)

104543-19

Da living room yo. This is where I chill and play Dr Robotnik's Mean Bean Machine. Det som ser ut som ett självlysande eldklot på bordet är en apelsin.

104543-23

Vår husgud, Alban.

104543-20

Min Africa-sektion av bokhyllan. Jah, man!
(Indianen kommer naturligtvis från Nordamerika, han är ett undantag.)

104543-28  

Some pieces of art...

104543-25

Kylskåpsmagneter är bra att ha...

104543-24

...likaså kan inget hem vara komplett utan Pinup-kalendern.

104543-22

104543-21

Barbapapa kicks ass.

104543-26

Flameboy bekantar sig med Salt och Pepper på diskbänken.

104543-27

That is one hot piggy!

104543-29

Vår inneboende Sverker raggar vid badkarskanten. Let's get it on...

Nu ska vi ut och pulsa i snön. -8 och sol, samt MASSOR med snö = yeah. Enjoy the rain! ;)
Imorgon börjar Logopedutbildningen. Ich bin nervös!

Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Eliooon

Vad roligt att se bilder på ert place, även om jag GIVETVIS hellre hade sett det IRL :D Och LYCKA TILL imorgon, det kommer gå jättebra!

Postat av: Betsy

Jättesnygg frisyr! Det blir säkert kul imorgon. Kram!

2007-01-21 @ 21:43:47
Postat av: Tompa

Nu är du och logopedar dig för första gången, och jag är säker på att det kommer gå och bra, och förhoppnings att du kommer trivas också.
Angående vår lägenhet har jag inte mycket att tillägga, och angående Dr Robotniks elaka bönmaskin så kan jag bara säga att vi ska spöa de där robotarna nån gång! (och du får träna lite ;P)

Ha det skitfint, puss!

2007-01-22 @ 13:09:34
URL: http://pluppfisk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback