ASTRID!

ARGH!
Skulle kommentera i Astrids blogg, men det sket sig två gånger i rad. Apparently är jag en spammer, så mina kommentarer kom inte fram och jag pallar inte maila webmaster.
Så här kommer en hälsning till min kära vän Astrid:

Gud vad söt du är! :) Klart du får hjälp, vi tar itu med din grava läspning snarast möjligt! (nu bröt jag min tystnadsplikt, oh NO!!... ;)) Hur ere mere? Va göru nuförtiden? Fortfarande bosatt i malmö (jag gillar dock 090 mer än 040 :D) Puss och kram på dig!!

Alla andra låtsas bara som det regnar. Eller snöar, if you like.

Over n' Out!

Kommentarer
Postat av: Astrid-da män

nämen vad söt DU är nu! ett helt inlägg tillägnat bara mig... snyyyft! (jag är blödig!) jag bor kvar i malmö, pluggar på, klamrar mig fast vid hjärup och barnkör/konfirmander där... ja, vad mer kan man säga? Jonna och Bosse hälsar såklart, fast de bor i Lomma hos päpäpäronen. (vi kanske måste ta tag i stamningen (hur fasiken stavas det?) också?). Oj, nu skrev jag en uppsats... men PUSS på dig Sofia, frys inte av dig tårna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback