4-day-weekend...

Ja, fast inte egentligen. Det finns ett moln på min himmel, format som en psykologitenta. Suck. Jag borde egentligen plugga i detta nu, men jag har gett mig själv paus tills andra omgången tvätt är i maskinerna.

Vädret är strålande vackert, "bara" -12 grader, vindstilla och strålande solsken. Man borde ta en långpromenad. Egentligen. Men jag hinner inte just nu. Dessutom var jag på IKSU och svettades järnet igår, så jag har uppskov från alla fysiska aktiviteter idag. Imorgon ska jag dit igen, kolla på TV och springa på löpband och sen eventuellt gå på Body Balance. Sen ska jag hem och städa. Jag städar nästan alltid, har jag märkt. Allt ifrån storstädning till diskret plockande med disken eller röjande av köksbord eller ihopplockande och källsortering av sopor. Undrar hur vår lägenhet sett ut om jag inte bott här. Inte för att Tomas är slarvig,  men vi har inte samma städfreni direkt. Nej. Jag påminner om Monica i Vänner, så illa är det.

Egentligen har jag inte så mycket att rapportera...hade seminarium igår, allt gick bra. "Bröst..." (förlåt Thomas, men jag var tvungen...!)
Pratade med Viktor om vår likhet med Jerry och Elaine i Seinfeld. Vi fastställde att jag faktiskt är lite lik Elaine till sättet, men då måste jag också börja knuffa folk och skrika "Get out of here!" såfort jag blir förvånad och/eller chockad. Ska vi väl kunna ordna...Joel är George, även om deras enda likhet skulle vara glasögonen då. Annars är Joel mest känd under namnet Harry Potter. Om ni hade sett honom hade ni förstått. :)

Såg för övrigt att Prison Break börjar sändas igen på måndag, vilket gjorde mig lite stressad med tanke på att jag ligger typ 4 avsnitt efter. Men då har jag ju faktiskt en anledning att ta diverse pluggpauser i helgen...hehehe. Sånt gillar vi.

Nu ska jag göra nåt nyttigt, dvs. fortsätta prata med folk på MSN tills tvätten är klar. Sen måste jag nog plugga. Suck.

Förresten var Johan Glans' uppträdande på Stockholm Live igår bland det roligaste jag sett. Jag älskar den mannen!

Puss på er alla, ät en fralla...eller nåt.
Over and Out!




Jag, Joel och Viktor. Eller något. Eh.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Gå och städa nu, det var ett par timmar sedan sist ju, slav. Hämta ett glas juice till mig när du ändå är på väg, förresten. Det vore gott, och du vet hur kallt jag vill ha det, samt med en liten plastapa till sugröret som jag kan fnissa åt.

2007-02-22 @ 18:41:50
Postat av: Fanny

har du sett att Dan Radcliffe ska vara naken i en pjäs i London? han ser väldigt.. vuxen ut. ska spela en stallpojke med en erotisk dragning till hästar. och sen är han tydligen.. ja, usch, jag kan knappt skirva om det, det är FEL, men han skadar dom. deras ögon. usch. Equus ska en heta, googla för bilder. på honom alltså, det hemska får man nog inte se. så det händer inte PÅ RIKTIGT. puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback