Testing, testing...

Long time no see, jag VET...jag ska uppdatera snart, je vous promêts (tror jag det stavas). Jag har liksom inte haft gnistan, men jag ska buckle down snart, som sagt. Tills dess:

Om jag vore en känd ledare, hade jag varit:



Första gången jag gjorde testet valde jag bara 27 frågor och då blev jag Saddam Hussein...men med
45 blev jag Billy Boy, så jag förlitar mig nog mer på detta resultat, enbart på grund av det faktum att jag inte klär så bra i mustasch.

Om jag vore en klassisk film, hade jag varit:

Den kanske man borde ta och se, verkar ju vara en riktig pangfilm...


Vad är DU?
Testa själv på
http://similarminds.com/othertests.html

Over and Out! (for now at least)

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag blev visst Billy the Hillbilly jag med? Lite mystiskt. Än mer mystiskt var att jag blev Raiders of the Lost Ark (Indiana Jones)... med motiveringen: You live for adventure, fortune-hunting and danger. Huh? Ja, det är klart jag känner igen mig i det där...?

Vi ses, honungsbulle!

2007-04-24 @ 19:22:23
Postat av: Elín

Den kan knappast vara bättre än "En melodi om våren". Eller vad den nu hette. Shit man, mitt minne, vart tog det vägen?

Postat av: Viktor

Apocalypse Now: You are a rogue wanderer on the winding river of life, searching after your shadow self. ?
Nää, så djup är jag inte. :P

2007-04-26 @ 17:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback