Något fruktansvärt har hänt...!!

...som om det inte vore illa nog med bara tentan imorgon på fredagen den 13:e, fick jag just se att Wentworth Miller antagligen skaffat flickvän. Och hon är FUL...!! Ser ut som vilken tjej som helst, och inte en speciellt attraktiv en heller. Hon ser ut att vara typ 40 bast, MINST. Varför kunde han inte skaffa sig en utmärglad modell istället?! Då kunde jag hata karln en stund när chocken släppt, och sedan gå vidare med mitt liv i trygg vetskap om att han är ett ytligt svin trots sitt gudomligt snygga utseende (om inte det faktum att jag har Tomas skulle stoppa mig... :P).

Men, NEJ. Han måste vara sund och smart i sitt val av flickvän också, naturligtvis. Bajs, bajs, bajs. Såhär desillusionerad (nice word, huh Elin? :D) har jag inte varit sedan det uppdagades att jultomten var båg och att James Morrison har flickvän sedan 5 år tillbaka. Jag som trodde att "You Give Me Something" var dedikerad till mig?! Ack, ack, ack.

Nu måste jag fortsätta plugga bisatsregler. Suck.

Adios amigos!
Over and Out!



http://starlounge.msn.se/article.cfm?articleID=3823
Read and weep, ladies.

Kommentarer
Postat av: Karin

sofia, jag har det:
han bara gick runt med henne för att få bögrykterna att sluta florera. han ÄR fortfarande singel.
det är vad jag tror
(för ingen jävel ska komma och sno han från mina drömmar)

Postat av: Viktor

Är inte det värsta med allt detta att du faktiskt besöker en hemsida som starlounge?

2007-04-12 @ 19:25:37
Postat av: Tomas

Jag citerar:
"sofia, jag har det:
han bara gick runt med henne för att få bögrykterna att sluta florera. han ÄR fortfarande singel.
det är vad jag tror"
Detta innebär alltså att han är homosexuell på riktigt? Med andra ord - problemet är löst! Wohoo!
Själv har jag inte ritkigt hämtat mig från chocken då jag insåg att Lassie var en tjejhund. Och ja, jag instämmer med Viktor.

2007-04-12 @ 19:55:39
Postat av: Karin

nej! inte det utan mer att han blir less att alla pratar om honom lite som hon i den här filmen när vänner-rachel ljuger om att hon har en fästman.

2007-04-12 @ 21:59:59
URL: http://simma.webblogg.se
Postat av: Eliooon

Haha, att bli desillusionerad är aldrig nice, det har vi kommit fram till förrut :) Men, fortsätt hoppas, för all del! Och ja, jag ser fram emot en msn-dejt inom snar framtid :D Och du! Lycka till på tentan imorgon, men känner jag dig rätt så kommer det gå sjukt bra! Kram på dä! *farbror Barbro-röst*

2007-04-12 @ 22:32:59
URL: http://eliooon.webblogg.se
Postat av: Bajs - Anna

Var det inte någon som sa något om att uppdatera bloggen idag? ;P

2007-04-18 @ 21:36:35
URL: http://annoschka.blogspot.com
Postat av: Eliooon

Var har du tagit vägen min kära Rocky? Jag har ringt och ringt men du verkar ha fel på din telefon. Och du är aldrig inne på msn när jag är inne! I miss you damnit!

2007-04-23 @ 10:53:55
URL: http://eliooon.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback