My milkshake brings all the boys to the yard

Så var sista afasiföreläsningen avklarad i form av kliniskt seminarium på behandlingsplan och intervention för våra tidigare patientfall. När vår grupp var klara hade varken Karin eller Veronica något att tillägga utan gav idelt beröm. Man kanske klarar praktiken ändå? Tanken svindlar.

När jag kom hem låg Tomas historietenta från förra veckan på bordet, med betyget VG och kommentaren: "En mycket väl besvarad tentamen! Roligt att läsa och bedöma! Hatten av!". Tomas hade aldrig någonsin framhävt sig själv via sin blogg, så nu får jag göra det istället ty jag är stolt som en sprätthöna över honom.

Ikväll vankas det film med Jo-Hanna, imorgon blir det pluggdejt med Tomas på UB hela dagen lång...det behövs, jag har inte ens börjat plugga på tentan ännu till skillnad från resten av världen...känns det som.
Nåväl, först tupplur och springrunda i det mysiga regnpinade höstvädret. Ska försöka se upp för eventuella vattensjöarpölar.

Bu'bye!


Kommentarer
Postat av: Lotta

The Rainbow Batman är en fantastisk serie. nästa månad blir det kanske turkos? man kan i alla fall hoppas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback