Testing...igen!

Snott den här listan - Ja, av Nantook som snodde den av
Sofie...guilty as charged!
Rökt en cigarett - Dessvärre, men det får/vill jag inte göra mer för då
blir Tomas så arg.
Varit full - Nej, jag är nykterist...(HAHAHAHAHAHAHAHAHA)
Haft sex med nån av samma kön - Nope
Hånglat med någon av samma kön - Det finns inga bevis (längre)
Varit kär - Duh?
Blivit dumpad - Ja...typ.
Fått sparken - Nejdu!
Varit i knytnävsslagsmål - Inte sedan jag och min bror "växte upp"...
Rymt hemifrån - Jag tror aldrig jag hade anledning, faktiskt.
Haft känslor för någon som inte känt samma sak - Eh ja.
Åkt polisbil - Ja, faktiskt! :D Jag skulle peka ut ett ställe där jag
hört att någon sett någon som antagligen hade snott en moppe.
Och ja, det var i Hjärup. xD
Hånglat med en främling - Det har väl hänt den bäste?!
Gått på en blinddejt - Nope, alla jag dejtat har varit seende.
Ljugit för en kompis - Kan jag väl ha gjort nån gång dårå...
Varit kär i en lärare - Typ...Mattias, min musiklärare på Hagalid,
dvs. högstadiet. Jag var lika kort, så jag fick alltid demonstrera
danserna med honom...
Skolkat - Jajjemen! En gång i typ tvåan-trean när killarna
sparkade röd giftig sand på oss från löpbanan och ingen sa till,
då sprang vi ifrån lektionen. Och så en gång när jag skippade
retoriken och åkte hem med Elin och bakade scones,
det var mums det!
Sett någon dö - Nej, det skulle jag nog kommit ihåg...
Flygit - Heter det inte "flugit"? Jag önskar jag kunde, men det sker
nog bäst i flygplan...så då har jag.
Varit i fler än 15 länder - Nej, det tror jag inte.
Spytt i en bar - Nope!
Sett en del av mig själv brinna - Nej, däremot min lillasysters arm
när jag var liten, det var hemskt.
Ätit sushi - Mmmm...sushi! (ja.)
Åkt snowboard - Nej, men så har jag också två hela ben kvar.

Varit i ett våldsamt förhållande - Jag ÄR. Ibland blir jag så arg
att jag slår Tomas när han vinner över mig i Buzz...

Tagit droger - Vad har du med det att göra?! Och vem är "du"?
Vem är jag? Levande charader...
Älskar eller saknar någon just nu - Älskar: Tomas Saknar: ELIN!!

Gjort en snöängel - Ja, det har jag...mer eller mindre vackra.
Haft ett te-party - Nej, så töntig har jag nog aldrig varit.
Byggt ett sandslott - Japps! Och en sandkvinna med hår under
armarna :D
Simmat i en vattenpöl - Om denna vattenpöl kallas Östersjön,
så har jag.
Lekt mamma, pappa, barn - Klart jag har!
Fuskat när jag spelat spel - Det har jag säkert...
Somnat i skolan/på jobbet - Det har mig veterligen aldrig hänt.
Använt ett falskt id - Nope, jag är mig själv...?!
Vunnit en tävling - Japp! Jag vann en årsprenumeration på Bamse i en
teckningstävling, det är det bästa jag gjort faktiskt.
Varit i en bilolycka - Nej.
Ifrågasatt mitt hjärta - Nej, jag har ingen anledning att betvivla
dess existens så länge jag lever...?
Varit besatt av post-it lappar - Nej, faktiskt inte? Däremot såna dära
flärpar man markerar sidor med, de är kul!
Gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna - Nej...men det
borde jag testa!
Simmat naken i havet - Japp!

Gråtit mig själv till sömns - Det har nog hänt, ja.
Sjungit karaoke - Yes. And I love it! :)

Skrivit ett brev till tomten - Kallas det inte önskelista?! Isåfall ja.
Haft sex offentligt - Ja, det var ju den där gången då...NEJ.
Kysst en spegel - Ja, det tror jag.
Burit en frack - Nej, varken i handen eller på kroppen.
Fastnat med tungan i metall - Nej. Låter korkat.
Suttit på ett tak - Jajemen!
Haft en träkoja - Ja, en ful. Men den fanns!
Fuskat på ett prov - Latinprovet för Kjell...jag skäms.
Dansat på en bar - På en bar eller på en BAR? Jag tror inte jag
gjort något av det ändå.
Varit medlem på snyggast.com - Nej, jag ÄR. Hahaha, nej. :D


Testing, testing...

Long time no see, jag VET...jag ska uppdatera snart, je vous promêts (tror jag det stavas). Jag har liksom inte haft gnistan, men jag ska buckle down snart, som sagt. Tills dess:

Om jag vore en känd ledare, hade jag varit:



Första gången jag gjorde testet valde jag bara 27 frågor och då blev jag Saddam Hussein...men med
45 blev jag Billy Boy, så jag förlitar mig nog mer på detta resultat, enbart på grund av det faktum att jag inte klär så bra i mustasch.

Om jag vore en klassisk film, hade jag varit:

Den kanske man borde ta och se, verkar ju vara en riktig pangfilm...


Vad är DU?
Testa själv på
http://similarminds.com/othertests.html

Over and Out! (for now at least)

Något fruktansvärt har hänt...!!

...som om det inte vore illa nog med bara tentan imorgon på fredagen den 13:e, fick jag just se att Wentworth Miller antagligen skaffat flickvän. Och hon är FUL...!! Ser ut som vilken tjej som helst, och inte en speciellt attraktiv en heller. Hon ser ut att vara typ 40 bast, MINST. Varför kunde han inte skaffa sig en utmärglad modell istället?! Då kunde jag hata karln en stund när chocken släppt, och sedan gå vidare med mitt liv i trygg vetskap om att han är ett ytligt svin trots sitt gudomligt snygga utseende (om inte det faktum att jag har Tomas skulle stoppa mig... :P).

Men, NEJ. Han måste vara sund och smart i sitt val av flickvän också, naturligtvis. Bajs, bajs, bajs. Såhär desillusionerad (nice word, huh Elin? :D) har jag inte varit sedan det uppdagades att jultomten var båg och att James Morrison har flickvän sedan 5 år tillbaka. Jag som trodde att "You Give Me Something" var dedikerad till mig?! Ack, ack, ack.

Nu måste jag fortsätta plugga bisatsregler. Suck.

Adios amigos!
Over and Out!



http://starlounge.msn.se/article.cfm?articleID=3823
Read and weep, ladies.

Para Elín, la amiga más cariñosa del mundo:

(Missförstå mig nu inte, alla andra. För Elin förstår :))

My Best Friend med Hello Saferide

You call me up in the mornings

We?ll stay on the phone until dawning

You tell me secrets I actually keep


You call me up around noon and

Bring me all the good gossip

You hold my head when I throw up

I hold your hand when you weep

And we talk about friends and we talk about records,

talk about life and we'll talk about death

And we dance in the living room, dance on the sidewalks

Dance in the movies, dance at the festivals, dance, dance

No men ever really dance like this


Damn! I wish I was a lesbian

Damn! I wish I was a lesbian

Damn! I wish I was, and that you were too

Damn! I wish I was a lesbian

Damn! I wish I was a lesbian

Damn! I wish I was, so I could fall in love with you


You call me up in the evenings

And tell me what they did this time

No matter what, I?m by your side

When it?s raining, we?ll go to the video store

We even like the same movies

No damn jedis or hobbits this time


And you laugh at my jokes and I laugh at your jokes

And I even like the birthday presents you get me

And we dance in the living room, dance on the sidewalks

Dance in the movies, dance at the festivals, let?s dance, dance

No men ever really dance like this


Damn! I wish I was a lesbian

Damn! I wish I was a lesbian

Damn! I wish I was, and that you were too

Damn! I wish I was a lesbian

Damn! I wish I was a lesbian

Damn! I wish I was, so I could fall in love with you


So I could fall in love with you

Why don?t, why don't I fall

Why don?t, why don't I fall

Why don?t I just fall in love with you


Why don?t, why don?t I fall

Why don?t, why don?t I fall

Why don?t I just fall in love with you


Why don?t, why don?t I fall

Why don?t, why don?t I fall

Why don?t I just fall in love with you











April Fool's Day...

Och nej, det är inget skämt...Elin åker imorgon! Kära Nantook, du och jag för alltid! Resten är redan sagt, liksom...men inte desto mindre sant för det. :) Lycka till, min kära!!


Vad som däremot är ett skämt, var mitt och Tomas prank på Viktor och Micke som hämnd för den där lördagsnatten vid 02.00 när de bankade på vårt sovrumsfönster och skrämde livet ur oss för att de var hungriga och "bara ville träffa oss"...haha. Men tji fick de! De bor på Geografigränd 20E btw:

AB Bostaden i Umeå
Östra kyrkogatan 2
Box 24, 901 06 Umeå
 

Bäste hyresgäst!


På grund av omfattande läckage på huvudvattenledning 12.b kommer vi att tvingas åtgärda problemet snarast i form av dränering och restaureringsarbete i det berörda området. Detta kommer att omfatta lägenheterna 18A-20F, Geografigränd och gäller perioden 15 april - 12 maj 2007. Vi förbehåller oss dock rätten att förlänga arbetet om ytterligare skador påträffas.


Vi beklagar den snara utrymningen och ställer temporära bostadslösningar till förfogande, såvida Ni ej står att finna andra lösningar på egen hand. Vi uppmanar alla hyresgäster att utrymma sina lägenheter och befinna sig hos respektive kvartersvärd för de temporära lägenheterna senast söndagen den 15 april kl.12.00.

De temporära lösningarna vi står att erbjuda är som följer:


Lägenheterna 18A-18B förpassas till lägenheter på Ostvägen 13, Östra Ersboda.


Lägenheterna 20A- 20C förpassas till lägenheter på Gnejsvägen 24, Gimonäs.


Lägenheterna 20D-20F förpassas till lägenheter på Fogdevägen 14, Grubbe.


Vi kan tyvärr ej ersätta eventuella transportkostnader detta kan innebära för Er. För de som önskar bo kvar på Ålidhem av olika skäl, kan vi erbjuda plats i Ålidhemsskolans gymnastiksal, vilken vi reserverat under reparationstiden. Madrasser och dyl. medtages själv, då vi ej kan tillförse önskat antal med så kort varsel.

Vid frågor eller invändningar mot detta beslut, hänvisar vi Er till vår kundansvarige för Ålidhemsregionen, Peter Olofsson, telefonnummer XXXXXXXXXXXXXXX.

Väl mött!


AB Bostaden

Umeå

Så grymt bra! Viktor gick på det, men bara under en sekund typ. Däremot gick många på bluffen att Tomas blivit avstängd från sin praktik...like that's gonna happen. Synd bara att Viktor och Micke aldrig provade att ringa till den kundansvarige, för det är Tomas' kusin Peter. Då hade vi slagit två flugor i en smäll... :)

Nej, jag ska uppdatera ordentligt och berätta fler roliga saker, men det får ske senare för just nu orkar jag inte.
Tomas sitter på en buss till Pite, snart börjar en ny vecka med PF, men snart kommer mor och far. Tack och lov :)

Over and Out!