I got love for you, if you were born in the 80's

Det är goa tider på mer än många sätt just nu. Höstvädret är (peppar, peppar!) vackert och soligt krispigt med vackra färger och många av löven i behåll på träden; jag njuter i fulla drag och tänkte fira det med en Nydalapromenad med Vickevire imorgon...måtte vädergudarna vara oss nådiga!

Afasikursstart igår men första föreläsningen idag vilket gick bra. Jag har varit hemligt orolig över den här kursen, eftersom afasi känns så hjärnigt och komplicerat...men nu börjar jag tro att jag också har en chans att lära mig allt jag kunna skall inför praktiken, hoppas det består.
Var även på Aerobic Funk ikväll och kom hem svettig men överlycklig ty det var typ det bästa passet jag någonsin varit på. Läraren är snygg som attan (hon är en tjej om ni undrar) och hade visst varit mammaledig men nu kommit tillbaka mer peppad än någonsin. Jag har gått på hennes pass innan men totalt glömt hur kul det var! Rumpskak och dans till R&B-musik i en timme = energikick de luxe! Jag ska lätt bli stammis.

Och, det kanske viktigaste (som om någon missat det...!): Nu börjar det dra ihop sig inför fredag! Jag börjar bli riktigt peppad och nervös. Som tur är ska jag stå med Malin som är gammal i gamet (konstigaste ordet i skriven form sedan "orangea" för övrigt...) och jättekul att umgås med, så det kommer bli skitkul. Och som tur är kommer alla mina underbara små vänner och skakar rumpa och peppar - det kan inte bli bättre helt enkelt! :)

Nej, nu dags att fixa lite inför imorgon innan jag ger Tomas en puss för att han klarade Tornado Man i Megaman. Inte nördigt eller så, nej.
Toodles!

 
Vet inte, cool bild.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag kanske följer med på nästa Aerobic Funk-pass om det är okej?

2008-10-15 @ 23:46:47
Postat av: lyol

jag håller på att samla ihop en liten skara danssugna barn. tror det kommer bli en grym kväll!

Postat av: Lotta

Det kommer gå hur bra som helst imorgon! Det är jag säker på. Så längde du inte är alltför offentlig med ditt koprofag-beteende...

Postat av: Tomas

En puss för väl genomfört uppdrag!

2008-10-18 @ 13:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback