Nya tider.

Som ni kanske redan märkt, har min blogg fått en lite ny stil. Inte speciellt vintrigt, kan tyckas...snarare mer åt påskhållet, men jag blir glad av alla färger och de fina blommorna så det går an ändå. Ett plus är att alla rubriker skrivs med versaler, det är frrrresh.
Mitt "nya" namn kommer ur tanken att denna blogg är en plats för mig att filosofera på, ett forum för mig där jag kan dela med mig av alla mina intelligenta idéer och funderingar. Ja. Och så är det ju alltid lika kul med ordvitsar, förstås.

Imorgon börjar praktiken. Jag har packat min ryggsäck, förberett lunchlåda (laxpasta, mums!) samt lagt fram morgondagens outfit. Nu ska jag bara kontrollera så jag har koll på tågtiderna (vi vet ju alla hur bra det gick sist jag skulle genomföra en viktig resa...ehm). Sedan är det dags för sängen, även om Cleo stack ut direkt efter att hon kommit in och ätit så det verkar inte bättre än att jag får klara mig utan kissekatt denna natt. Rimpoäng!

Nej, nu dags för sömn. Have it so good allihopa everybody. Grattis till Obama, förresten...härliga tider.

Smiskbralla!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skönt att du tog dig till Skåne min vän. Men att DU försov dig låter som något som inte har hänt. Säg att det inte har hänt!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback