Grattis Tina...och pappa!

Om Tina vore av manligt kön och dessutom pappa, samt haft namnsdag idag hade hon varit en lycklig människa ty idag fyller hon 22 år...vilket gör henne lycklig oavsett. :P GRATTIS till henne, min praktik- och Skånebuddy! :) I wouldn't know what to do without her!

Första praktik"veckan" avklarad, vilken har varit superbra. Ulrika är kung som handledare, we love her already och dagarna är superintressanta! Det här kommer bli riktigt bra, I tell you. :)

Helgen har spenderats ätandes kopiösa mängder onyttigheter; i fredags var det kladdkaka med familjen (är det Kladdkakans Dag så är det!!) och igår hade vi tjejmiddag hos Lina med god mat och, om möjligt, ännu godare sällskap. :) Ikväll har jag hunnit träffa Emma och Karro och fikat ännu lite mer och fått en uppdatering om läget. En god helg, alltså.

Morgondagen är ledig då vi inte har någon praktik förrän på onsdag, men jag tänkte spendera den åt hemtentan i neurologopedi så att den kan bli klar någon gång.
Nu ska jag utmana Viktor på Betapet, tror jag bestämt.
Have it so good, people.
Toodles!



Bilder från Sofias hembygd #1: Uppåkra Kyrka, vilken utgör högsta punkten för min löprunda genom åkrar och ängar. Om ni tänker den inbäddad i dimma och med en mulen himmel i bakgrunden samt lerig, uppharvad åker i förgrunden, får ni en ganska bra bild över hur den ser ut just nu.

Kommentarer
Postat av: Vktr

Efter orange är lila en favoritfärg. Efter rött. Snygg blogg har du iaf skaffat.

Synd att jag inte tog din beta-utmaning... Vem vet, blir kanske ikväll istället;)

2008-11-11 @ 22:07:37
Postat av: Vktr

Efter orange är lila också en favoritfärg. Efter röd... Fint är det iallafall :D



Synd bara att jag inte tog emot beta-utmaningen... blir kanske bättre på den fronten ikväll;)

2008-11-11 @ 22:17:03
Postat av: Vktr

Ska jag satsa på en tredje nästan identisk kommentar?

Hmmm...



Orange, bla bla, rött. Bla bla fint. Beta. Bla.



;)

2008-11-11 @ 22:20:25
Postat av: Anna

Haha, vilken rolig kommentarserie från Vktr! :) Kul att få se lite bilder från dina hemtrakter! Hur har du det på praktiken? Vill höra mer! Kramar!

2008-11-16 @ 21:11:14
Postat av: Tina

Grattis till mig själv! Ok, jag erkänner. Det är inte Tina som skriver. Det är Lotta. Och jag hatar Damasio. Puss!

2008-11-20 @ 17:11:15
Postat av: Lina

JAG KRÄVER EN UPPDATERING AV DIN BLOGG SNARAST! Vad händer uppe i sameland ;) Pöss

2008-12-07 @ 16:05:03
Postat av: Tomas

www.dagsattuppdatera.nu

2008-12-15 @ 16:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback