Are you ready to ruuuuuumble...?!

Var tvungen att anta Tomas utmaning, som lyder:

Rules:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag kissade på mig när jag gick i ettan på lågstadiet. Min fröken tröstade mig genom att säga att "det är sådant som händer i ettan". Jag har dock fram till denna dag inte träffat en enda som upplevt samma traumatiska händelse.
2. När jag var 4-5 år, frågade jag min far om han också var intresserad av rumpor. Kommentar överflödig, men på något sätt förklarar det en hel del.
3. Jag är äldst bland mina syskon men ändå näst kortast.
4. Jag har ett rött födelsemärke på vänster arm med formen av ett hjärta (om jag spänner armen alltså...) samt ett ärr i pannan (Harry Potter, yeah!) som jag fick när jag skar mig på en stenfönsterkarm när jag var 4 år gammal.
5. Jag har fuskat på ett prov en enda gång i mitt liv, nämligen på latinprovet i tvåan på gymnasiet. Jag gick ut med VG i betyg. Förlåt, Kjell!
6. Jag och Maria Jannesson lekte med dockor tills vi gick i trean (på lågstadiet), även om vi egentligen var lite för stora för det. Jag brukade smyga över till henne med min röda dockvagn efter mörkrets inbrott, helt vettskrämd över att bli upptäckt av någon jag kände. Ett av mina tidigaste guilty pleasures with more to come, så att säga.
7. Jag har en farmor som hade en häst som hette Snopp när hon var liten. Det är faktiskt helt sant.

Jag utmanar:

1. Lotta
2. Karin
3. Anna
4. Rebecka
5. Elín
6. Jo-Hanna
7. Elin

Dock är klockan ALLDELES för mycket för att jag ska orka kommentera i deras gästböcker. Istället blir det hatten av och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback