Jag är så jävla förbannad...!

Nej, det blev inte många strikar på bowlingen...jag var helt enkelt inte i form (hrm). Tomas vann, som vanligt. Vi tröstade mig genom att cykla till Godishuset några hundra meter därifrån. Jag köpte godis för 70 kr alldeles för mycket pengar...
När vi kom ut, stod det två småkillar (eller, den ene var liten men den andre var ganska fet faktiskt) med cyklar utanför och spanade in oss. Så närmar sig fetkillen och frågar mig:
- Du, kan du köpa ut?
Varpå jag tittar kallt på honom och säger:
- Nejdu, sånt håller jag inte på med.
Snorungar, de var kanske 12-13, tops! Vart är ungdomen på väg, undrar jag. Var såhär nära på att köpa chokladcigaretter till honom, alternativt dra med pengarna. Men vi ringde till Lisa och Lotta istället, som ju bor på Ersboda där vi befann oss. Sedan cyklade vi hem till dem, men tog fel avtagsväg en gång och cyklade in i en trädgård. Ingen såg oss, som tur var.
Vi kollade på Idol, och nu kommer anledningen till min ilska: Ville åkte ut! SARA fick stanna kvar! Vad faaaaaaaan är det för nåt, va?! Jävla jury, bara säga nej sådär. Knäcka honom som en liten kvist. Jag blir så ARG! Hon kunde inte ens sjunga, till skillnad från Ville. Han har allt, utom möjligtvis utseendet. JAG tycker om honom, han kan få bli min Idol. Han kan bo i vår garderob och så kan han och jag sjunga varje morgon när Tomas gått till Universitetet, han börjar alltid tidigare än jag ändå nästan. Sen efter dagens slut, kan jag skynda hem för att sitta och dricka te med Ville och se på Sex and the City. Åh, Ville. Jag är så sur. Jag brukar inte engagera mig i sådana här saker, men nu är jag förbannad. Det är personligt nu. Ville bara klargöra det. Ville, om du läser detta: Du är välkommen anytime, vår dörr är alltid öppen.
Nu ska jag joina Tomas i soffan, sen måste jag sova. Argh.
Over and Out!

[Bild: Ville FOTO: TV4]


Kommentarer
Postat av: Eliooon

Okej, trist att Ville åkte ut, men du är väl glad att Emma Bellman gick vidare? =) hahaha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback