Veckans heting

Ja, alltså Elin valde ju en vass Stockholmsk komiker med mäkta fördelaktigt utseende, så då ska jag ju inte vara sämre, så nu presenterar jag stolt....



JOHAN GLANS! Se så glad han blev över sin nominering!!

Kvarteret Skatan är definitivt bäst just nu...

Pratar med min Lille Bror, trevligt trevligt. Han fyller år den 25 oktober och ALLA som läser min blogg är härmed tvingade att skicka en grattishälsning till honom! Annars...!!
[email protected] säger jag bara.

Nåväl, nu ska jag göra något annat.
Over n' Out!



Kommentarer
Postat av: Eliooon

Ja, det är klart att lille Johan blev glad. Har jag sagt att min bror har hans bror som mentor och idrottslärare? Det är ganska coolt, men det vill jag inte erkänna för honom. Han får inte veta att jag är avundsjuk, det sätter mig i underläge. Hihi. Ja du vet ladda batterierna till kaameran. Du vet som man måste göra ibland för att den ska fungera. Hänger du med? :P

Postat av: Eliooon

Alltså jag tittade på honom igen, man kan inte hålla sig för skratt när man ser honom!

2006-10-04 @ 09:32:37
URL: http://eliooon.webblogg.se
Postat av: Eliooon

Alltså, jag trodde att alla skulle förstå att jag menade kameran, men sen kom jag på att även du läste det. Men nu vet du iallafall! På tal om (nästan)kändisspaning, visste du att Sune pluggar i Lund? Ryktet säger att han brukar hålla till vid Juridicum, och somliga säger att han till och med jobbar i deras reception... DET är coolt.

2006-10-04 @ 16:27:29
URL: http://eliooon.webblogg.se
Postat av: Eliooon

Farbror Sofia, jo det går bra med Mr Nice Guy, han är fortfarande Nice. Jag vet inte riktigt vart det är på väg dock. Jag tror inte att jag vill att det ska bli sådär jobbigt seriöst heller...

2006-10-05 @ 08:47:08
URL: http://eliooon.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback