Stayin' Alive...

Jag överlevde natten. Såg Prison Break till halv fyra och tvingade mig själv i säng efter det. Somnade ändå inte förrän långt senare, överlevde dagen på överskottsenergi. Gick upp 10, gjorde mig iordning och skrev keywords. Sen literature-seminar, och så var dagen slut.

Stannade vid Skogis och pratade med Viktor, Björn och Isabell. Om allt möjligt, som vanligt. Vi pratade om Björns likhet med Bamse (som även han är en Björn, höhöhö!) och jag spekulerade då kring vilken Bamsekaraktär jag hade varit. Lille Skutt? Nej, jag är inte så skraj faktiskt. Viktor tänkte inte länge innan han sa "Minihopp." Tack. I retorted med "Ska du säga, VARGEN!" vilket var menat småelakt. Viktor fattade inte poängen då han utbrast: "Men vargen är ju en snäll människa!" Eh.

Har precis kommit hem från att ha dallrat lite fett och svettats på IKSU. Sjukt ball lärare, har dreads ner till rumpan och glad hela tiden. Vi pratade efteråt och hon tipsade mig om Aerobic Dance klockan 16 på fredagar. Kanske man borde testa...
Nu ska jag äta fullkornspasta med ICAS mexikanska bönröra, det är supergott. Sen blir det duschen och pyjamas på, så det så. Ikväll väntar Ugly Betty och Grey's Anatomy - superspännande!


Grattis till mig!!



Jag i mina fina röda byxor.


So long suckers!
Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Åh, men "Minihopp" (visste inte att den karaktären fanns?) var ju söt! Annars hade jag gärna sagt att du hade kunnat vara ett av de där små "trollen" som låter så roligt när de springer? (de är på slottet i avsnittet med Hia-Hia-Häxan, och nu menar jag Bamse på tv). De var faktiskt skitsöta, så ta det som en komplimang!!! :)

Postat av: Viktor

Gav nyss min syn på Raphael i "Tomas" blogg, och ju mer jag tänker på det desto mer övertygat blir jag att Raphael var/är/kommer alltid att vara den coolaste av tonårssköldpaddorna.
Och jag står fast vid min syn på Vargen som en snäll människa. Sin svans till trots.

=)

/Virre

2006-11-28 @ 22:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback