Snorunge...

...jag är totalsnorig och rosslig. Men ingen feber iallafall!
Skriver uppsats just nu som ni säkert märker...ska vara inlämnad innan 16.30 i eftermiddag. Sofia kommer lämna in den 16.29 typ. Neeej, men nu går det väl ganska bra antar jag.

Det blev en pojke!! Jag och Tomas har numera en fadder-son, han heter Vinod, är 4 år och kommer från Indien. Han är väldigt söt :)

Imorgon blir det grammatikplugg på UB, sen kanske Filmvaka på SF. Om våra biljetter inte släppts då vi glömde hämta ut dem i fredags. Så bra är vi...!!

Nej, nu ska jag återgå till min uppsats.
Jag lider med dig, Elin!!

Over and Out!

P.S. Nu är det EN vecka kvar tills allas er favorit-Rocky kommer hem, tjooohooo!! D.S.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag ska göra allt jag kan för att Vinod ska bli fotbollsproffs. Vänta du bara. På det sättet tror jag att vi gjort en grym investering, på grund av alla pengar han kommer spela in. Eller finns det mer pengar inom curling, månne?

P.S Nu är det EN vecka kvar tills min favorit-sofia åker hem, buhuu! D.S :´(

Postat av: Therese

Hejsan! Hoppas allt gick bra med uppsatsen, men det gjorde det säkert;) Jag ville bara meddela dig att jag kommer ha min middag den 21 december kl. 19.00 hemma hos mig, så du är du välkommen! Det är typ en allt i allo middag, för födelsedag, hemkomst m.m. och jag ville vänta tills alla är samlade, så nu blir det i alla fall äntligen av. ha det bra! Kramar!

2006-12-11 @ 16:44:19
URL: http://www.thereseinusa.blogspot.com/
Postat av: Eliooon

Skönt att du lider med mig. Jag har börjat köra på min vanliga strategi nu, som gardering så tar jag för givet att han inte kommer höra av sig och att vi aldrig mer kommer ses. Så slipper jag bli besviken! Hälsa Tomas och min gudson, Vinod =)

2006-12-11 @ 18:05:17
URL: http://eliooon.webblogg.se
Postat av: Eliooon

P.S. Jag har idag kommit ett steg närmre på en av dina presenter... Lite mer som ska ordnas bara :D

2006-12-11 @ 18:31:12
URL: http://eliooon.webblogg.se
Postat av: Tomas

Och FETGRATTIS till dig också! Jihoo!

2006-12-11 @ 22:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback