Yadda, yadda, yadda...

Usch, vad hungrig jag är. Vi borde väl äta snart, antar jag. Köpt fisksoppa eller nåt sånt och vitlöksbaguetter = MUMMA!
Slutade 12.00 idag, mañana likaså = najs. Sen blir det fika med Helena, Lovisa och dom som vill, mys.
Tompa slutade också tidigt, så vi beslöt oss för att äta på stan. Efter en god och mättande lunchbuffé på Taj Mahal (indiskt = mums), skulle vi så slutföra vårt egentliga uppdrag: Köpa Jeans Till Tomas.
Vi gick först till H&M, där jag köpte en fin scarf och rött nagellack. Inga jeans. Sen till Flott, Urban och de andra snobbaffärerna på Up2-gallerian. Inga jeans. Sen blev det Carlings (både jag och Tomas hatar Carlings och atmosfären där. Det spelar ingen roll om man är på Center Syd, i Piteå eller Umeå - alla i kassan ser lika äckligt coola och fräsha ut och tittar typ på en som "Asså, jag fattar att du behöver nya kläder, du ser helt CP ut". Man känner sig uttittad. Typ). Vi gick in, sen ut. Inga jeans. Så kom vi till Dixi, som vi inte ens trodde hade killkläder. Men se det hade dom och ett par relativt billiga jeans blev det. Sen gick vi till Nicole (världens bästa affär, Rebecka och Elín hade älskat den!!) och jag hittade en stickad mysig tröja med cool krage, en randig cool tröja med V-ringning samt (det bästa till sist): En ny vinterjacka!! Den var bara SÅÅÅÅ snygg, och när jag satte den på mig sa tom. Tomas att den skulle jag köpa. Ha! Och när jag kom hem fanns mina nya snygga vinterskor postorderfynd på Posten på Ålidhem, så nu längtar jag efter vintern. Den kan komma nu, jag är beredd.

Nej, nu är jag bajshungrig.
Dagens roligaste grej är att Lina bokat flygbiljetter och kommer till mig på lovet. Så I guess you won't see me around 'til Christmas. Länge, men det kommer gå bra. Såvida ni inte har vägarna förbi. Viktor är söt, det kan jag meddela. Men jaja. :)
FÖRRESTEN! När jag var med Tomas och åt lunch i Piteå såg jag både Idol-Jens (iförd huvtröja och keps och samtalandes med sina fjortis-tjejkompisar. Örk säger jag bara.) och Ronny Ericsson som åt lunch med sin familj på samma ställe som vi fast inte samtidigt. Status!
Men det finns fortfarande bara en Zlatan, och han kommer från Skåne. Så det så!
Jaja.
Over and out!

Just nu är jag förresten evigt tacksam över att Doktorn Kan Komma har börjat sändas igen. Där har vi verkligen kvalitets-TV på bästa sändnignstid! Oh yeah!
http://www.acs.it/lenoresmith/titles.htm



Kommentarer
Postat av: Tomas

Så är det att vara i Metropolen Piteå, Soppan. Vart man än vänder sig är det kändisar!
Sen är ju jeansshopping djävulens påfund. Det är liksom det tråkigaste man kan köpa. Iofs trevligt när man väl hittat några som passar bra, men själva proceduren fram till denna köphandling är lika skojig som att smuggla begagnat damm till Belgien, vilket i för sig kanske inte är så dumt när jag tänker mer på saken? Nåväl, så är det i alla fall!

Jag luktar vitlök, så jag ska gå och andas på dig nu i soffan och se Simpsons med dig. Det blir väl nice? Vitlöksandedräktshångel på dig!

Postat av: Therese

Alltid lika roligt att hitta nagot man tycker om och det var ju bra att Tomas hittade ett par jeans till slut! =) Ah, doktorn kan komme hade jag helt glomt bort. Shit, jag ALSKADE den serien och det ar nagot jag verkligen kopplar ihop med barndomen; Doktorn kan komma + Tre Kronor och Rederiet. haha Ha det najs! kRaM

2006-09-13 @ 21:00:55
Postat av: degli

Luogo molto buon:) Buona fortuna! http://www.usate348.org/degli

2007-02-19 @ 07:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback