Sexyback...

...är en bra låt som Tomas hatar...
Var med Anna på SURF (Södra Umeå Ryttarförening) och köpte ridstövlar från affären där som köper in från konkurslager. Carlscrona-riderstövlarna som på Börjes kostar över 2000:- fick jag för under 500, samt ett par nya chaps också, allt som allt circum 700 spänn = ingenting för så bra grejor! Jag är fett med glad, kan jag meddela.

Tomas gluttar på 100 Höjdare! och jag borde kanske joina honom, men efter inslaget om kvinnan som har en sexuell relation med Berlinmuren tappade jag...lusten. Man får inte vara så konstig OCH dessutom ha ett giljotinmuseum i sitt hus på en och samma gång. Jävligt kul må jag då säga.

Om ni inte har sett den eller vill se den igen, kolla in Fallout Boys video till Sugar We're Going Down, jävligt mycket bättre än alla jävla Rihanna och P.Diddy pissvideor som går dygnet runt ja. Ja, jag är lite småbitter just nu, vet inte varför. :)
Textanalys imorgon, ska bli kul. Och på fredag blir det middag och sen förhoppningsvis FETT med fest, för jag har sovmorgon på lördag! Oh yeah.
That's all y'all...
Åh, nu måste man ju se om Emma Bellman går vidare i Idol...eller INTE.
Jaja.
Over and Out!




Kommentarer
Postat av: Eliooon

Naaaaaj! Bellman gick inte vidare!! Vad ska man nu titta på?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback