Poll poll poll

OK, denna är absolut snodd från Elin som snodde den av Rebecka, så det är hon som ska ha all cred.
Enjoy! (eller nåt i den stilen...)



Tio första:
Första bästa kompis:
Emma på dagis.
Första bil: Har fortfarande inte infunnit sig då körkortet också lyser med sin frånvaro.
Första kärlek: Skulle väl vara Jens då.
Första husdjur: Mitt marsvin Ettan. Ja, hon hette Ettan.
Första semester: Min första sommar i Falsterbo vid ett halvt års ålder, månne?
Första jobb: Jag måste nog skriva Norregård. Men det är också det bästa. Hittills.
Första köpta skiva: Min första singelskiva var "Pretty Fly For A White Guy" med Offspring. Den var cool.
Första riktiga kyss: Den ska vi inte gå in på, men jag kan säga "elvisp".
Första piercing: I öronen innan Studentbalen. Så tuff är jag!
Första konsert: Som om jag kommer ihåg...?! Jag svarar också Malmöfestivalen som Elín.

Nio sista:  Här får jag ag av Tomas om jag inte skriver "senaste" i alla frågor nedan...
Sista alkoholdrycken: Det var nog för längesedan eftersom jag inte kommer ihåg...
Sista bilfärd: Piteå-Umeå förra fredagen. Tack Hans!
Sista filmen du såg: Beck-filmen igår. Tyvärr.
Sista bubbelbadet: Nån gång förra veckan?
Sista spelade cd: Daniel Lemmas nya tror jag.
Sista gången du grät: Jag är tuff, jag gråter inte. Eller...kanske den där fredagen i Malmö.
Sista måltiden: Det var den med Jesus. Haha. Nej, ugnspannkaka med Tomas för...tre timmar sen? Oj, nu börjar jag bli hungrig igen.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Räknas Elin...?
Blivit arresterad? Öh nej.
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej, inte vad jag vet.
Varit på tv? Ja, min fleecetröja syntes en gång på läktaren under Falsterbo Horse Show. Wow!
Fått ditt hjärta krossat? Inte krossat kanske, men...skadat?
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej, tror faktiskt inte det.
Haft ett one night stand? Det behöver väl ingen veta heller.
Busringt till nån? Haha, skojar du?! KLART jag har!

Sju saker du har på dig:
Tomas (han sitter i mitt knä)
Mina nya vita Adidas-skor
Min nya fina H&M-väska med gott om plats
Underkläder (oftast?)
Mina nya fina leggins från Lindex
Mina svarta hängiga Crockerbrallz
Pyjamas (helst alltid)


Fyra personer du kan berätta allt för:
Tomas
Mamma
Elín
Lina


Tre val:
Svart eller vit? Svart.
Sommar eller vinter? Jag bor i Umeå. Vad tror du?!
Choklad eller chips? Choklad.

Två saker att göra innan du dör:
Ha små pluttbarn
Resa jorden runt

En sak du ångrar:
Att jag...öhh...inte åt mig helt mätt på ugnspannkaka så att jag måste äta lite nu igen?!







Kommentarer
Postat av: Tomas

Din lilla skit! Nu ändrade du ju inte frågorna i alla fall! Nu står det "sista filmen du såg" osv. Skandal!! Jaha, och jag som tänkte bjuda dig på bio :(

2006-09-05 @ 19:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback