Paaaaarty party!

Ja, nu har gästerna gått hem. Eller, vi gick allesammans, fick skjuts av Micke som var undrunken driver och sen bar det av till X3M (Extreme, inte Eksem) där vi dansade natten lång även om jag var svinigt trött...men kul var det! :)

Bilder från igår, men först kvällens två citat:
"Jag dricker cider och låtsas att det är alkohol i..."
- Micke som skulle jobba och fick klara sig på ICAs alkofria äppelcider...

"Nej, nu spelar vi leken!"
- Cissi vill fortsätta med lapp-charadleken snarast möjligt

Och så var det bilderna:

tomvikso
Tomas (tv), Viktor (th) och nått missfoster vi inte känner igen (mitten)


micke
Micke: Mannen, myten och bakdelen...?


vicmick
Micke och Viktor. De bor ihop, men "det är bara Viktor som är bög. Micke är trygg i sin sexuella läggning."

tomaso
Kvällens värdpar i all sin glans...ehm.

godisklipp
Micke försöker klippa av Viktors godisbit från munnen. Det gick...sådär.

threesome
Threesome (fr vänster): Ewwe, Cissi och Sara

yey
Jodå, jag hade roligt...

TACOS
Tacosbuffén innan gästernas anländande. Vi har rester kvar. MUMS!

Sofia
Jag innan gästerna kommer och alkoholhaltiga drycker har mig i sin makt...höhö.

Jaha, så var det de utlovade lägenhetsbilderna. Ja, alltså, alternativet var att fota med blixt och då såg det helknäppt ut, så det blev utan. Lite mörkt alltså, och en av bilderna på vardagsrummet blev suddig. Och den på sovrummet kom inte med. Jag får la uppdatera nån gång, då...

vardr
Vardagsrummet, Tomas ser fotboll. Hallen till vänster.

kök
Da kitchen. This is where the magic happens...

lgh
Vardagsrummet om jag vrider mig till höger, TVn står nu till vänster. Suddigt, jag vet. Men ni ser ändå säger vi...


That's all for now, nu ska det käkas tacorester!! :)
Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Eliooon

Ooohhh mycket trevligt, indeed! Snällt att ni satte upp den där bilden på mig ovanför tvn! =)

Postat av: Therese

Vad sot du ar med lugg fia! =) Lagenheten ser valdigt frasch, stadat och fin ut, sa tack for titten! ;) Kramisar!!!

2006-09-24 @ 05:11:21
Postat av: Dollface

Ååh, vad söta du och han-vad-han-nu-heter/killen-brevid är tillsammans! Plus att det var ju skönt att äntligen få se Herr Plattrumpa ordentligt, som man har längtat...! Harebra!

2006-09-24 @ 12:21:25
URL: http://dollface.webblogg.se
Postat av: Eliooon

Herr Plattrumpa? Vad har jag missat?

2006-09-24 @ 18:41:28
URL: http://eliooon.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback