Outcast och feta katter

...är det jag tänker på idag. Slog på TVn till frullen och på MTV är det Top Ten at Ten, ett superbt program. Denna dag var det Outcast, som jag har kommit på är riktigt, riktigt bra. Idlewild har jag hört en hel del (iom att den går varannan minut på MTV, tyvärr...de sliter ut låtarna!).

Feta katter, ja. Min katt är fet. Cleo är astjock. Hon skulle haft ungar i måndags, då det var exakt 63 dagar sedan den svarta hankatten i Falsterbo got lucky (ja, vi både såg och hörde men Johanna tyckte det var äckligt och obehagligt och ville inte inse att hennes lilla gullekatt har ett sexliv och kan låta på det sättet under akten dessutom...!). Kommer ungarna då? NEJ. Hon är tydligen extremt tjock, och man kan känna hur kattungarna ligger och allt. Dessutom äter hon jättemycket. Kom igen och föd, då! Men jag lär ju inte få se några ungar förrän i december, och då är dom ju STORA...jag är lite ledsen. Får pallra mig ner en helg, helt enkelt...

Nåväl. Var på afkrikansk dans igår, det var väldigt intressant. Och kul! Man var barfota och rörde sig i takt till trummornas rytm, det var faktiskt skitkul. :)
Sitter här i pyjamas, ska egentligen plugga vocabulary nu eftersom jag gått upp tidigare för att hinna göra det (börjar eg inte förrän 13.15). Sen ikväll ska vi hem till Anna (Tomas storasyster) och fika, för hon fyllde år igår. Yum, yum. Imorgon har jag prov klockan nio, sen ska jag träna på IKSU (Nike Wokout) och sen ska Viktor, Micke, Evve, Cissi och kanske Jossan komma på middag klockan halv sju. Sen blir det fett med utgång, vill jag lova!! :)
Tomas får cykla ner till Systemet och köpa ut, då jag som nästan 87a ännu inte innehar rätta åldern för att inhandla berusande drycker. Suck.
Well, yeah. That's about it I guess.
Tomas återfann sin laddare igår, så snart blir det lägenhetsbilder! :)
Ska försöka smygfota Tomas också, men det blir svårt.
Jolly good, nu ska jag sluta och klä på mig, förslagsvis.
Taah taah!
Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback