HELG!

Japp, nu har jag ÄNTLIGEN helg och är ledig som en ko på grönbete men förhoppningsvis inte lika fet. Ja.
Efter fika på stan med Helena och Lovisa (varm bagel på Bibliotekscaféet med Philadelphia och rökt lax samt 2 kulor glass = YUM!) cyklade jag hemåt i min nya snygga Nicole-tröja och nu har jag träningskläder på mig, IKSU klockan sju med Helena. Ja, tidigt, men så skönt att ha på sig slappa kläder. Tänkte sova en lur innan maten klockan fem.
Hittade lite roliga länkar i Elíns inläggsarkiv, so nu härmar jag helt hämningslöst:

Mitt Jedi-namn: WAHSO DEHJA of the planet Prozac
Mitt Gangsta-namn: Off Da Hook Hob-nobba
Mitt Taxi-namn: Füb Wilson
Mitt Cutesy-pet-namn: Happy Nubs (Tomas blev Spanky Buns... =D)
Mitt Pirat-namn: Reeking Nancy Jones
Mitt Maffia-namn: Candy The Fist (Tomas = Stefano The Brain)
Mitt Prison-bitch-namn: Rump Ranger (Tomas = Dildo Head?!)
Mitt Hobbit-namn: Aloll Mudruffin of Hardbottle ELLER Ruby Loamsdown of Deephallow
Mitt Elf-namn: Threng Lady of the Galadhrim ELLER Merenwen Carnesîr
Mitt Wizard-namn: Eönwë, Queen of Doriath
Mitt Human-namn: Oceran Queen of Rohan

Eller också kan jag bara kalla mig Rocky. Då vet alla vem jag är.
Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Therese

Later mumma! Du, har du min adress forresten? http://thereseinusa.blogspot.com/

2006-09-14 @ 16:20:22
Postat av: Betsy

Jag var också tvungen att göra det där testet...

Jedi-namn: Beema Balun of the planet Orudis
Gangsta-namn: Chewey tha Crack Robba
Taxi-namn: Tzmach Murphy
Cutesy-pet-namn: Mookie Huevos (Huevos = ägg?)
Pirat-namn: Rancid Helga Sparrow
Maffia-namn: Butcher Knife Monica
Prison-bitch-namn: Cornholio
Hobbit-namn: Elebrylla Stonemould, Ring-finder
Elf-namn: Vywien Friend-of-Men
Wizard-namn: Incánus Kindler
Human-namn: Onoalith Ferny
Dwarf-namn: Laecla, Queen under the Mountain (du saknade dvärgnamnet!)

Jaja, jag hade inget att göra...

2006-09-14 @ 19:59:57
Postat av: Eliooon

Härma på du! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback