Förlåt...

...ber om ursäkt för alla "jävla" i föregående inlägg, Tomas påpekade detta. Vet inte varför egentligen, jag kände mig lite bitter...

Har precis skrivit ut keywordsen för boken vi ska ha seminarium på idag på Literature, känns stabilt.
Pratar med Jens från Hagalid på MSN, alltid trevligt att få lite uppdatering om vad alla gamla klassisar gör nuförtiden (och varför de aldrig hör av sig, höhö).
Nej, nu ska jag lyfta på häcken, snart bär det av till skolan, woohoo!
I Heart Universitetet!
Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Dollface

Chill sis... "Fäll dom, Fällman!"-tjejen gick ju inte vidare... Jag hoppas också på fett med fest på fredag, jag har en jävla vecka på gång nu så man vill ju märka på riktigt att det blir helg. Såg förresten i tidningen på ett skitbra danskt uttryck och tänkte på dig. Here goes: "Kaffe og kage & fram og tilbage" Det betyder: "Socialt umgänge och därefter samvaro av det mer intima slaget, detta utan förpliktelser" Lite skumt, men bra. Ha det tårta! Pusshej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback