Sö(m)ndag...

Åh vad trött jag är!
Klassfesten igår var lajbans, lagom mycket folk och lagom mycket alkohol inblandad.
Johan PH var förundrad över att jag inte blev askalas för "jag var helt säker på att du skulle bli aspackad, liksom..." När jag undrade varför refererade han till mitt etniska ursprung som skåning...haha.

Orkade inte följa med de andra till Corona, hade ont i halsen och hade ju inte varit ute hos Rappe pga det heller, så jag stack hem till Peter och såg World of Warcraft-avsnittet av South Park med honom och Tomas, sen cyklade vi hem i regnet. Och SOV.

I förmiddags fikade vi på Skogis, SLUs elever säljer billig och GOD fika där varje söndag efter klockan tolv. Vi snackar megasize morotskaka, kärleksmums, äppelkaka med vaniljsås, chokladbollar mm mm för TIO spänn stycket! Är inte DET bra, så säg?!
Väl hemma igen pluggade jag gumpen av mig och var överambitiös som vanligt, sen gjorde Tomas köttfärssås som inte gick av för hackor och nu ska vi snart se Parlamentet och fotboll (vi = Jag, Tomas och Peter). Vi har massor med chips, popcorn, godis och mockarutor sen i fredags hemma, farligt!

Alltså, jag stör mig på webblogg. Alla bloggar är helt normala utom Rebeckas och Elins, där texten är pytte, PYTTEliten så man inte kan läsa något alls och måste logga in på Tomas inloggning där det funkar alldeles normalt och utmärkt. Vafalls?! Vad är meningen?!

Nåväl, nu ska jag göra herrarna sällskap vid televisionsapparaten.
Vi ses snart! :)
Over and Out!


                     
...Timmy!!

Kommentarer
Postat av: Eliooon

Alltså har jag drömt eller varför visste jag redan det om bloggarna? Har du skrivit det någonstans någon gång tidigare?

Postat av: Dollface

Du är lätt Lynette, honey-honey.

2006-10-22 @ 21:47:18
URL: http://dollface.webblogg.se
Postat av: Eliooon

Ja okej vad bra. Jag blev ganska rädd. Det hade varit FÖR skumt om det var så att jag hade drömt det. Men nej, det blev som sagt var inte mer med den här Mange. Jag vet inte varför egentligen, han var trevlig och så, det var inget fel på honom eller något sånt ;) Men han var en sån här gentlemannatyp. Han frågade om vi inte skulle till Lunds igår, för det skulle han och de andra Spykenkillarna, och han tyckte det skulle vara trevligt om vi träffades igen och så.. Men vi var aldrig ute igår. Och han Alex, jag vet inte om det var han. Alltså han är ett år äldre, eller gick i klassen över. Lång, orange hår och så. Kolla i skolkatalogen! Jag har bilder annars, du kan få se när du kommer hit ;) På tal om det, kan du försöka reservera kvällen på lördagen? Jag pratade med Rebecka och Tessi om att träffas allihop då =) Det var ju ett tag sen :P Oj, vad långt detta börjar bli, det är nog någon typ av rekord! Hehe... have it so good, sov gott!

2006-10-22 @ 21:48:22
URL: http://eliooon.webblogg.se
Postat av: Tomas

Timmy!!!
Jag funderade på vad vi ska äta till middag idag, eftersom jag inte vet hur länge jag går skola. Vad säger du om att jag kanske åker förbi skogis och köper en morotskaka? Då kan vi hålla oss mätta och belåtna resten av veckan.

2006-10-23 @ 07:44:41
Postat av: Eliooon

Ja alltså, den här killen, Alex, jag tycker inte att han var särskilt snygg. Men smaken är som baken :P Oh, presenter, det hade jag totalt glömt bort... eller nåt :P See ya soon!

2006-10-23 @ 13:11:38
URL: http://eliooon.webblogg.se
Postat av: Dollface

Hej Sofia!!!
Jag tänkte bara berätta att tanken på att Elin ska få present är gåva tillräckligt för mig också. Bara att få titta på hade varit såå stort, tror du att jag kan få det snälla? Jag skulle bli så tacksam. Wow, vad spännande det ska bli, jag kan knappt vänta!!!
Okej, hejdå!!!

2006-10-23 @ 16:04:46
URL: http://dollface.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback