Jag hatar SAS...

...och kollektivtrafik över lag. Har just bokat hemresa inför november"lovet" v44, från fredag till fredag befinner jag mig i Skåneland. Men jag får betala ett dyrt pris: 3917 pix tur/retur. Det är RÅN!
Argh. Tur man har snälla päron som betalar hälften!

För övrigt är jag lite sur på vokabulären just nu, satt med den i 3 timmar och hann typ 20 sidor av 105. Det är ju lovande, med tanke på att provet är på fredag. Yey! Nåväl, ska ta nya tag imorgon bitti är det tänkt.
Skulle ta en powernap på 20 min klockan två idag, och sa snusförnuftigt till Tomas Tvivlaren: "Amen jag gör det bara värre för mig själv om jag sover längre, för då blir man så trött."
Tjugo i fyra väckte Tomas mig, då hade jag satt om klockan typ fem gånger. Suck.
Jaja, på fredag vid klockan tio är jag förhoppningsvis fri...ett litet tag iallafall. För nästa vecka är det realiaprov, och jag har köpt en bok på typ 70 sidor för 290 kronor idag, "An Illustrated History of the USA". Tack, tack.

Min lillasyster Charlotta är väldigt märklig. Hon har varit sjuk i några dagar, och hävdar att hon enligt vågen gått ner fem kilo på tre dagar. Hon går i sjuan och är pytteliten, så hon väger inte mycket redan innan...jag vet inte om jag ska tro det riktigt. Hon är duktig på att...dramatisera. :P
Här är hennes senaste dagboksinlägg på Lunar, enjoy:

Vad jag skulle göra om jag var Göran Persson.
Sön 20 aug 18:59
Övrigt, 5 läsare totalt
1.BANTA! Sluta äta massa fet mat!
2.Sluta i politiken och börja sjunga. Vi har ju aldrig sett Göran Persson sjunga, men vem vet, det kanske är hans dolda talang.
3. Börja skådespela!
4. Och sedan, när hela världen redan vet att han är galen ska vi ta ett steg till.
Hoppa fallskärm!
Hahaha :)

Jag är vimsig, har värsta Anita Ekberg-syndromet och glömmer svenska ord så att jag måste fylla i med den engelska betydelsen istället. BAH! Det är så...annoying!

Nu pallar jag inte skriva mera.
Over and Out!

Sökte på "Bjarne" på Google, antar att jag får skylla mig själv...


Kommentarer
Postat av: Therese

Bjarne; what a hottie! ;) Jag vill traffa dig med, men som sagt drojer det ju inte lange om du kommer hem till novemberlovet! =) Kramis

2006-10-18 @ 22:45:16
Postat av: Eliooon

Åh vad kul vi ska ha, och 3917 kronor eller vad det nu var är ju inget högt pris att betala för en Rocky-Nantook reunion? Vet du förresten vilken film som var med i min filmbok? "Nanook, köldens son"! Den får vi se någon dag. Mellan vilka datum är det du kommer att vara hemma förresten? Så man kan börja planera... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback