Ååååååhhh...

...jag ORKAR inte plugga!!
Har en assignment i Textanalys till tisdag, samt seminarium på God of Small Things, dvs. måste skriva keywords till den då också. Som jag inte ens vet om hon samlar in, för det gjorde hon inte förra gången...attans.

Unnade mig allafall att gå hem till AnnaSara och Andreas, då Andreas fyllde 27 den 27e (ha!) och hade kalas idag. MUMS med kakor!
Hade på mig samma jeans som jag hade igår kväll när jag följde med Engla och Linda till stallet i Röbäck och omplacerade marsvinet Ludde från kaninboxen till den varma sadelkammaren (marsvin tål inte kyla, de blir så lätt förkylda, och Linda hade hört Ludde nysa tidigare på eftermiddagen, fick panik och  ringde till mig, the Guinea Pig Master.
Iallafall, det pissregnade och jag gick ut och hämtade Rappe i hagen, tog av täcket och gav honom mat och så, sen åkte vi hem. Hade inga andra byxor att ta på mig idag än just de jeansen jag hade igår kväll, och jag blev glatt överraskad när jag upptäckte att det inte var några fläckar på dom heller, och hästlukten hade inte följt med hem heller.
Tyvärr misstog jag mig gravt. Vi hade precis anlänt och slog oss ner i den mjuka soffan, då jag plötsligt upptäckte en brun fläck på knät; torkat hästbajs. Jag viskade detta till Tomas och gick in på toa och skrapade av det i toaletten. Ingen hörde och ingen märkte, hoppas jag. AnnaSara är allergisk mot hästar, men inte mot deras avföring, tycks det. Som tur var!

Uschiamej, jag orkar inte skriva mera nu tror jag.
Måste plugga. Vi ses på tisdag, då har jag ett liv igen...suck.
Over and Out!

Årets julklapp? Nejnej. FÖRRA årets. From Me to Emma with Poo...jag menar Love.

Kommentarer
Postat av: Eliooon

Hästbajs is the shit =) Hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback