"The poo poo says: Deal with it, or I will destroy you..."

Elin och Sofia pratar i telefon:
Sofia: Björn i min klass berättade en sjukt äcklig sak. Det var en tjej som åkte till Bulgarien eller nåt sånt, och träffade en kille som hon hade sex med. När hon kom hem, fick hon jätteont i magen och gick till doktorn som sa att hon hade fått likmask.
Elin:?!
Sofia: Ja, alltså han hade haft sex med ett lik!
Elin: Men...visste hon inte det?
Sofia: Nej, hur skulle hon kunna veta det?!
Elin: ...var han ett lik?

Haha :) Vi skyller på att Elin var trött. Man är inte sig själv då, som vi alla vet...
Jag Hjärtar George (see quote ovan)

Have it so good alla!
Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Tomas

...men han kanske var LIK... en död människa? Höhö.

Nejmen, till Elins försvar kan vi säga att det ibland är krångligt att förstå vad du menar på telefon, ibland massuppfittar jag också en hel del!
Dessutom låter det som en skröna det där ;)

Nååååja. Äckligt hursomhelst, sant eller inte! Huvva!

Postat av: Eliooon

Oavsett om ovanstående berättelse var en skröna eller inte så har jag gjort bort mig mer än vad som är godtagbart idag. Jag har varit trött, det är min ursäkt. Niklas sa att det ju är jag som ska vara den smarta i familjen, varpå jag fick förklara att min hjärna was on vacation idag. Anywas, det är med andra ord dags för mig att gå och lägga mig! :D

2006-11-28 @ 22:17:05
URL: http://eliooon.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback