The Dentist...



...nåja, SÅ farligt var det inte iallafall. Fast jag blev rädd när vi skulle bedöva - har aldrig fått en spruta i munnen förr, bara sett folk som går omkring och dregglar eftersom de är halvförlamade i ansiktet och pratar sluddrigt...men som tur var (?) befann sig mitt hål i överkäken, vilket innebar att bara tre tänder eller så blev påverkade av bedövningen, som inte gjorde ont alls. Så nu är min tand lagad och abonnemang startat. Skulle egentligen varit grupp 3 då jag ju faktiskt hade ett hål, men är grupp 2 på villkor att jag sköter mig ordentligt...hm.

Kom till skolan halv nio, gjorde grammatikläxan tills imorgon och påbörjade Sula, nästa veckas bok på litteraturen. Hann tom. ta en cappuccino och läsa Metro innan det var dags för Realia, sen var dagen slut. Skoldagen alltså. För idag ska jag vara superduktig och ta bussen till ICA Maxi och storhandla.
Pratade med Peter, Tomas kusin, och han frågade vad jag ska göra ikväll...vilket är ingenting. Så han föreslog bio, för Erika jobbade ikväll och han hade inte heller nåt att göra. Så ikväll blir det Flags of Our Fathers klockan tjugoett efter vocabulary-plugg. Yey! :D

Nu ska jag ta min meterlånga inköpslista och pysa ner till bussen. Med cykeln. Som jag måste LEDA, för vädergudarna vaknade upp imorse och tänkte :"Hmm...ska vi verkligen låta snön ligga kvar sådär? Nej killar, nu tar vi och höjer till plusgrader så att alla cyklister slirar runt i slasket på vägen till skolan...MOAHAHAHAHAH! Och så förbannar vi plogbilen så att den inte plogar helt platt utan lämnar lite härliga gupp och gropar här och var. MOAHAHAHAHHAAAAAA...."

Ungefär så.
Nu ska jag till ICA Maxi och köpa irländsk köttfärs innan den tar slut.
Over and Out!!


Min tandläkare. Eller inte kanske. Han ser ut som Rickard Wolff, gör han inte?!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Haha, du har rätt, tandläkaren ser faktiskt ut litegrann som Rickard Wolff, men jag skulle även vilja påstå att han har drag av Jeff Goldbum. Eller döm själv? ----> http://fusionanomaly.net/jeffgoldblumrohmadlsd.jpg

Ta det lugnt på dejten ikväll! Och ha det skitfint, hälsa plogmannen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback