Sovpaus

Eh. Jag har sovit tills nu, samt drömt VÄLDIGT konstiga drömmar om bla ett  hajspel för barn som var jätteläskigt. Och när jag drömde att Tomas kom hem, så ringde han! Läskigt.
Känner mig helt förvirrad och tänkte skippa IKSU idag, men när jag går in på hemsidan för att avboka, ser jag att nån ändrat så att det inte alls är Aerobic Funk idag kl 19, för det har ersätts med Body Jam just idag. Och jag med mitt silverkort kan inte gå på det. Too bad. Då får jag väl stanna hemma och laga mat, plugga vokabulär och injicera kaffe. Samt se Anders&Måns 21.30, missa INTE det!!




Har gjort en chockartad upptäckt. Wentwoth Miller är fortfarande lika galet snygg i Prison Break, men...alltså...FBI-agenten Alex Mahone spelad av William Fichter är...liksom...sexig?
Jag vet att det är sjukt, killen är född -56 och skulle kunna vara min pappa (som Jan Guillou är för Elin :D), men han är ÄNDÅ...jaa...jag vet inte. Usch!!







...snälla Bullen, hjälp mig!

Klassfest imorgon hos Malin och Kingen. Oh yeah!

Over and Out!

...och som vanligt är det inte tjejen på bilden som skrivit bloggen.

Kommentarer
Postat av: Eliooon

Nej Sofia du får inte tycka om honom, han är ond!

Postat av: Eliooon

Ja, jag ser såå fram emot julen, trots att jag har en hemtenta på tio poäng som ska in den 18/1. Och jag ska förmodligen jobba en del. Men det kommer bli skitkul ändå! :D Nu är det snart bara två veckor kvar tills du kommer! Yey :D

2006-12-01 @ 12:00:18
URL: http://eliooon.webblogg.se
Postat av: Eliooon

Ja, jag ser såå fram emot julen, trots att jag har en hemtenta på tio poäng som ska in den 18/1. Och jag ska förmodligen jobba en del. Men det kommer bli skitkul ändå! :D Nu är det snart bara två veckor kvar tills du kommer! Yey :D

2006-12-01 @ 12:05:26
URL: http://eliooon.webblogg.se
Postat av: Anonym

Nej Sofia, nu börjar du gå för långt:
MacGyver - OK!
Teletubbies - HUH!?
Den Onde Polisen i PB - NEEEEEEEEEJ!

Nej vet du vad. Skärpning!

2006-12-01 @ 16:15:02
Postat av: Tomas

Ja, det var jag som råkade bli anonym.

2006-12-01 @ 16:15:17
Postat av: Tomas

Ja, det var jag som råkade bli anonym.

2006-12-01 @ 16:15:17
Postat av: Eliooon

Jag är trööött. Kan man gå och lägga sig klockan halv nio en lördag? Eller är det töntigt? Ja, det är det nog. Får väl hitta ett sätt att hålla mig vaken en stund till... :P

2006-12-02 @ 20:15:46
URL: http://eliooon.webblogg.se
Postat av: Lotta

creepy! jag googlade på ica ålidhem och då kom din blogg upp :)

2008-05-29 @ 20:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback